کد خبر: 937424
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
جانشین رئیس سازمان بسیج با بیان یانکه نخبگان، خواص و مردم باید از نگاه به خارج چشم‌پوشی کنند و به خودکفایی درونی بپردازند، گفت: متاسفانه مجریان برخی از بخش‌های کشور از آمریکا ترس دارند.

جوان آنلاین: سردار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، طی سخنانی در افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های علمی و پژوهشی اقشار بسیج اظهار داشت: همه انبیاء الهی انتظار دارند تا وعده الهی مبنی بر تحقق حکومت امام زمان (عج) اتفاق بیافتد. اینکه عده‌ای می‌گویند اسلام نظام ساز نیست حرف کاملا غلطی است.

وی ادامه داد: نقش نخبگان ما در تحقق این وعده الهی باید مشخص شود. نیرو‌های مسلح ما انسان‌های معمولی نیستند بلکه یا نخبه و یا خواص هستند و نقش بی بدیلی در تحقق تمدن اسلامی خواهند داشت.

سپهر با بیان اینکه مهمترین نقش تمدنی برای جامعه ما نقش علم و دانش است، گفت: آینده تمدن اسلامی در صدر اولویت‌های کشور قرار دارد و بیداری اسلامی در غرب آسیا و آفریقا نمونه این موارد است. ویژگی اصلی تمدن سازی اسلامی باور به وقوع این حادثه بزرگ است.

جانشین رئیس سازمان بسیج تصریح کرد: امروز متاسفانه مجریان برخی از بخش‌های کشور از آمریکا ترس دارند در حالی که خداوند همواره به امداد الهی وعده داده است.

وی افزود: نخبگان، خواص و مردم باید از نگاه به خارج چشم‌پوشی کنند و به خودکفایی درونی بپردازند.

سردار سپهر در پایان با تاکید بر اینکه تربیت نیروی انسانی و دانش باید در دستور کار نیرو‌های مسلح قرار گیرد، تصریح کرد: با علم و دانش است که می‌توان رژیم صهیونیستی را نابود کرد و ما به عنوان بسیج، بسترساز تمدن اسلامی نه تنها در ایران بلکه در دنیا هستیم و با صدور فرهنگ و تفکر بسیجی به سوریه و عراق، این بستر را در آنجا نیز ایجاد کردیم.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
0
احسنت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار