کد خبر: 937408
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
سفیران سه کشور اروپایی در دیدار با نخست وزیر عراق از حمایت کشور‌های متبوع خود از بغداد در برابر تاثیرات تحریم‌های واشنگتن علیه ایران خبر دادند.

جوان آ‌نلاین: دفتر رسانه‌ای عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق از دیدار سفیران انگلیس، فرانسه و آلمان با وی در بغداد خبر داد.

سفیران سه کشور اروپایی در دیدار با نخست وزیر عراق از حمایت کشور‌های متبوع خود از بغداد در برابر تاثیرات تحریم‌های واشنگتن علیه ایران خبر دادند.

در بیانیه دفتر عبدالمهدی آمده است: در این دیدار تقویت روابط میان عراق و این کشور‌ها و اوضاع سیاسی و حمایت عراق در مرحله آتی و نیز اوضاع منطقه مورد رایزنی قرار گرفت.

سفیران سه کشور اروپایی از رووند سیاسی عراق ابراز خرسندی کردند.

بر اساس این گزارش؛ این سفیران از پابیندی کامل کشور‌های متبوع خود در حمایت از عراق در مرحله آتی خبر دادند و اعلام کردند که کشورهایشان به توافق هسته‌ای با ایران پایبند هستند و از عراق در این زمینه درباره تاثیرات تحریم‌های واشنگتن علیه ایران حمایت خواهند کرد.

در بیانیه دفتر نخست وزیری عراق آمده است که سفیران انگلیس، فرانسه و آلمان اعلام کردند که کشورهایشان به عراق به عنوان یک قدرت راهبردی و اقتصادی مهم در منطقه می‌نگرند.

عبدالمهدی نیز در این دیدار بر اهتمام عراق به روابط با سه کشور مذکور و تقویت آن تاکید کرد و گفت: عراق در مسیر صحیح؛ به ویژه پس از پیروزی بر داعش که کل دنیا را تهدید می‌کرد، حرکت می‌کند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار