کد خبر: 937388
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان:
متین پور به حمایت ویژه کمیته امداد از سه هزار و ۷۶۳ بیمار خاص و صعب‌العلاج اشاره کرد و گفت: این بیماران تا سقف ۱۰۰ درصد کمک‌هزینه‌های درمانی از خدمات بیمه مکمل کمیته امداد اصفهان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه هزینه‌های درمانی در بسیاری موارد کمرشکن است، گفت: به‌منظور تکمیل خدمات ارائه‌شده توسط بیمه‌های پایه درمانی کلیه مددجویان تحت پوشش این نهاد اعم از شهری و روستایی تحت پوشش بیمه مکمل درمان قرار دارند.
وی افزود: این خدمت در سه زمینه به مددجویان ارائه می‌شود که شامل پرداخت فرانشیز و مابه‌التفاوت خدمات مشمول بیمه پایه، خدمات تشخیصی و درمانی ضروری غیر پوشش بیمه پایه و خدمات جانبی درمان شامل هزینه رفت‌وآمد بیماران، امکانات اقامتگاهی و هزینه مراقبت از بیماران زمین‌گیر است.
متین پور تعداد افراد بهره‌مند از این پوشش درمانی را ۱۵۸ هزار و ۴۰۷ نفر اعلام کرد و گفت: در هشت‌ماهه سپری‌شده از سال جاری بیش از پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه شد.
وی به حمایت ویژه این نهاد از سه هزار و ۷۶۳ بیمار خاص و صعب‌العلاج اشاره کرد و گفت: این بیماران تا سقف ۱۰۰ درصد کمک‌هزینه‌های درمانی از خدمات بیمه مکمل کمیته امداد اصفهان بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان گسترش مؤسسات خیریه مردم‌نهاد با رویکرد تخصصی به درمان و بهداشت نیازمندان را یکی از ضرورت‌های عرصه خیر و احسان اعلام کرد و افزود: بودجه‌ها و اعتبارات دولتی و کمک‌های مردم در قالب صدقه پاسخگوی روند رو به افزایش هزینه‌های درمان خانوارهای تحت حمایت این نهاد نیست و در مسیر حمایت مؤثر از مددجویان به هم‌افزایی فعالان این عرصه و جامعه پزشکان نیکوکار نیازمندیم.
متین پور با اعلام اینکه در هشت‌ماهه سپری‌شده از سال جاری بیش از ۲۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درزمینهٔ بهداشت، درمان و بیمه جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هزینه شده است، گفت: نیکوکاران گرامی می‌توانند برای یاری‌رساندن به همشهریان نیازمند و ناتوان خود از تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و درگاه پرداخت الکترونیکی #۰۳۱*۸۸۷۷* استفاده کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر