کد خبر: 937366
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
تحقیقات درباره مرگ مشکوک زن سالخورده‌ای که همراه شوهرش زندگی می‌کرد ادامه دارد. شوهر این زن که به اتهام دست داشتن در مرگ همسرش با دستور بازپرس جنایی بازداشت شده است در بازجویی‌ها از مرگ همسرش اظهار بی‌اطلاعی کرد.
تحقیقات درباره مرگ مشکوک زن سالخورده‌ای که همراه شوهرش زندگی می‌کرد ادامه دارد. شوهر این زن که به اتهام دست داشتن در مرگ همسرش با دستور بازپرس جنایی بازداشت شده است در بازجویی‌ها از مرگ همسرش اظهار بی‌اطلاعی کرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۱۶ عصر روز جمعه ۱۶‌آذر‌ماه قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران باتماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۴۸ انقلاب از مرگ مشکوک زن سالخورده‌ای باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه که آپارتمان مسکونی در طبقه‌۵ ساختمان پنج‌طبقه‌ای بود با جسد زن سالخورده‌ای به نام ربابه روبه‌رو شدند که بررسی‌ها حکایت از این داشت وی بر اثر اصابت سرش به لبه میز عسلی خانه‌اش به کام مرگ رفته است. معاینات پزشکی قانونی حکایت از این داشت حدود ۲۴‌ساعت از مرگ زن سالخورده گذشته است، اما شوهر وی ساعتی قبل موضوع را به پسرش خبر داده است. همچنین مشخص شد این زن و شوهر از مدتی قبل با هم اختلاف داشته‌اند و شب قبل از حادثه هم با هم درگیر شده به طوریکه شب قبل از حادثه هم همسایه‌ها صدای درگیری آن‌ها را شنیده‌اند. پسر زن فوت شده گفت: من در خانه‌ام بودم که ساعت‌۳ عصر پدرم با من تماس گرفت و گفت: حال مادرم بد است. به سرعت خودم را به خانه پدرم رساندم که دیدم مادرم فوت کرده است. همزمان با انتقال جسد ربابه به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ، مأموران به شوهر زن فوت شده مشکوک شدند و وی را برای تحقیقات بازداشت کردند. صبح دیروز متهم برای تحقیق به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. وی در بازجویی‌ها با انکار قتل همسرش گفت: من و همسرم با هم اختلاف داشتیم و گاهی هم مشاجره می‌کردیم. شب قبل با هم مشاجره لفظی داشتیم و در حالی که عصبانی بود به من گفت: حالش بد است و به اتاق رفت و خوابید. من هم خوابیدم تا اینکه از خواب بیدار شدم و دیدم خبری از او نیست. وقتی به اتاق رفتم دیدم پیکر بی‌جانش روی زمین افتاده است که ترسیدم و بلافاصله به پسرم تلفنی خبر دادم. وی در پایان گفت: من متوجه نشدم که همسرم چطور سرش به لبه میز عسلی برخورد کرده است. تحقیقات از متهم به دستور قاضی مرادی تا روشن شدن زوایای پنهان این حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار