کد خبر: 937234
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
فرمانده نیروی انتظامی هشترود خبر داد
فرمانده نیروی انتظامی هشترود از کشف 18 کیلو گرم موادمخدر , 4.5 تن انواع خشکبار و 65 بطری انواع مشروبات الکلی در هشترود خبر داد.

عباس گل‌تپه  در گفت‌وگو با خبرنگاران از کشف 18 کیلوگرم موادمخدر, 4.5 تن انواع خشکبار و 65 بطری انواع مشروبات الکلی در هشترود خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی مبارزه با موادمخدر شهرستان با اطلاع از حمل و جابه‌جایی موادمخدر توسط قاچاقچیان، پس از تعقیب و مراقبت در سه عملیات جداگانه موفق به دستگیری قاچاقچیان و کشف موادمخدر شدند.

وی تصریح کرد: در یک عملیات جداگانه از باک بنزین دو خودرو مقدار 18 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک واز یک خودرو زانتیا تعداد 65 بطری انواع مشروبات الکلی و از یک خودروی ایسوزو دیگر مقدار 4.5 تن انواع خشکبار شامل مغز گردو، بادام،  فندق به ارزش 4 میلیارد ریال کشف و ضبط و شد.

فرمانده نیروی انتظامی هشترود، از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه، توزیع و فروش موادمخدر از طریق تلفن 110 پلیس را در جریان بگذارند.

وی اضافه کرد: محورهای مواصلاتی شهرستان‌های جنوب آذربایجان‌شرقی به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی مورد استفاده قاچاقچیان کالا و موادمخدر بوده و روزانه بخشی از کالای قاچاق و موادمخدر ترانزیتی در این مسیر کشف و توقیف می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر