کد خبر: 937086
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است. در جریان این حمله، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند. متاسفانه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل در ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در محل عملیات تروریستی چابهار حضور داشت، با اشاره به عملیات تررویستی امروز گفت: صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است.

وی افزود: در جریان این حمله، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند. این عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بنده و فرمانده قرارگاه قدس سپاه در محل عملیات تروریستی هستیم، تاکید کرد: متاسفانه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل در ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.

سردار پاکپور با بیان اینکه شهر در امنیت کامل است، اظهار داشت: نیروهای سپاه در محل حضور دارند و هوشیار هستند.

وی درا دامه اظهار داشت: اخبار منتشره توسط برخی رسانه‌های و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه فرمانده انتظامی چابهار در این عملیات تروریستی به شهادت رسیده، کذب است و اصلا خودروی انتحاری نتوانسته به داخل مقر فرماندهی انتظامی چابهار وارد شود.

یک دستگاه وانت نیسان قصد ورود به مقر نیروی انتظامی را داشت

به گزارش جوان آنلاین، بامری سرپرست فرماندی چابهار طی سخنانی اعلام کرد: چند نفر تاکنون در عملیات تروریستی چابهار به شهادت رسیده اند و تعداد زیادی از کسبه اطراف مقر فرماندهی نیروی انتظامی مجروح شده‌اند.

بامری اضافه کرد: ساعت 9 و 55 دقیقه صبح امروز عوامل استکبار و دشمن خون آشام، یک عامل انتحاری با یک دستگاه وانت نیسان که مواد منفجره را به همراه داشته، قصد عملیات انتحاری به سمت مقر نیروی انتظامی چابهار را داشته است که با مقابله نیروهای انتظامی مواجه می‌شود و نمی‌تواند وارد مقر شود و درب مقر انتظامی را منفجر می‌کند.

وی افزود: متأسفانه شدت و حدت این حادثه زیاد بوده، تا الآن ما چند شهید را داشتیم که ملت شهیدپرور و نیروهای نظامی و انتظامی‌مان تبریک می‌‌گوییم و چند نفر را هم مجروح می‌کند، تعدادی از مجروحین هم از خودِ مردم،کاسبان و عابران و شهروندان عزیز شهر چابهار هستند، این نشان می‌دهد که دشمن زبون ما به مقابله با مردم برخواسته است.

سرپرست فرماندی چابهار ادامه داد: این عملیات نشان می‌دهد که دشمن به مقابله مردمی که پای نظام و انقلاب و ارزش‌‌ها ایستاده‌اند و مثال‌زدنی در سراسر دنیاست و نیروهایی که جان‌ خودشان را برای امنیت و آسایش این مردم تقدیم کرده‌اند و تقدیم می‌کنند، تصور می‌کند که با این عملیات‌ها می‌تواند خللی در عزم و اراده مردم و نظام برای خدمت‌رسانی ایجاد کند.

بامری خاطرنشان کرد: دشمن این آرزو را به گور خواهد برد، شرایط شهر الحمدالله عادی است، نیروهای عمل‌کننده هم مستقر هستند و امورات هم در حال پیگیری است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار