کد خبر: 937038
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
محمدعلی جعفری نویسنده چندین کتاب از جمله «سربلند» که به زندگی شهید حججی می‌پردازد، این بار کتاب «شهید حدادیان» را می‌نویسد.
محمدعلی جعفری نویسنده چندین کتاب از جمله «سربلند» که به زندگی شهید حججی می‌پردازد، این بار کتاب «شهید حدادیان» را می‌نویسد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، محمدعلی جعفری نویسنده که پیش از این آثاری، چون «عمار حلب»، «قصه دلبری»، «خانه مغایرت» و «شغل شریف» را نوشته بود این بار کتاب شهید امنیت محمد حسین حدادیان را به پایان می‌رساند. بر اساس این گزارش، جعفری به تازگی نیز کتابی صریح درباره شهید محسن حججی نوشته و آن را از سوی انتشارات شهید کاظمی روانه بازار کتاب کرده است.
این نویسنده در گفت‌وگو با تسنیم گفت: جرقه اولیه این کار از پیام یک مخاطب شروع شد که برایم نوشت: «با «عمار حلب» و «قصه دلبری» ما را هم گرفتار کردید... یک جوری گرفتار کردید که تمام زندگی مان به هم ریخت! و چه به هم ریختن شیرینی... خدا می‌داند با خواندن سربلند چه بر سرمان می‌آید... حالا که «سربلند» به چاپ رسیده است، می‌خواهم پیشنهاد دهم گرفتار یک محمدحسین دیگر شوید... یک محمدحسین از جنس دهه هفتادی ها! بدجوری آدم را گرفتار می‌کند، آنقدر که روضه مجسم شب هشتم می‌شود برای تمام ماه ها... این محمدحسین با دیگران یک‌فرق اساسی دارد! اگر محمدحسین محمدخانی ما و حاج عمار سوری‌هاو عراقی‌ها در قلب حلب به حسین پیوست، محمدحسین حدادیان شب شهادت حضرت مادر، در قلب تهران به دست کسانی ارباً اربا شد که ذکر علی علی بر لب داشتند و کینه علی در قلب شان می‌جوشید... محمد حسین را دراویش اسیر کردند، به مسلخ کشاندند، شهید کردند و بعد هلهله سردادند...
جعفری گفت: در میانه نگارش کتاب هستم و در این کتاب قصه شهادت محمد حسین چهره واقعی دراویش را به خوبی نشان می‌دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار