کد خبر: 936965
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
طرح گفتگوی تلفنی مشتریان بانک انصار با مدیران ارشد که طی ۴ سال گذشته باموفقیت انجام شد و تعداد زیادی از مشتریان وعموم مردم سئوالات خود را از آقای فروتن قائم مقام بانک، معاونین و مدیران کل مطرح و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند، از روز یکشنبه ۱۸ آذرماه سالجاری، با پاسخگویی آقای مهندس نراقیان مدیرکل بازاریابی بانک انصار به سئوالات متقاضیان آغاز می‌شود.
طرح گفتگوی تلفنی مشتریان بانک انصار با مدیران ارشد که طی ۴ سال گذشته باموفقیت انجام شد و تعداد زیادی از مشتریان وعموم مردم سئوالات خود را از آقای فروتن قائم مقام بانک، معاونین و مدیران کل مطرح و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند، از روز یکشنبه ۱۸ آذرماه سالجاری، با پاسخگویی آقای مهندس نراقیان مدیرکل بازاریابی بانک انصار به سئوالات متقاضیان آغاز می‌شود.
 
آغاز طرح گفتگوی تلفنی مشتریان با مدیران ارشد بانک انصار

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، در راستای اجرای راهبرد مشتری گرایی بانک انصار که به منظور جلب رضایت مشتریان و حفظ و افزایش سهم بانک از بازار سپرده‌ها صورت می‌گیرد، طرح گفتگوی تلفنی مدیران ارشد بانک انصار با گفتگوی مدیرکل بازاریابی در تاریخ ۱۸ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱.۳۰ آغاز و با گفتگوی حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی در تاریخ ۹ دی ماه سالجاری در بازه زمانی مشابه به پایان می‌رسد.

شایان ذکراست که این طرح بر اساس جدول پیوست اجرا شده و متقاضیان می‌توانند با معاونین و مدیران کل بانک در تاریخ‌ها و زمان‌های تعیین شده از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ مرکز خدمات مشتریان گفتگو کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار