کد خبر: 936916
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱
تهیه‌کننده تلویزیون مطرح کرد
تهیه‌کننده فصل دوم «محکومین» با اشاره به آخرین وضعیت تولید این سریال، از ضرورت تشکیل کمیته انضباطی در تلویزیون برای رسیدگی به برخی اختلافات میان تهیه‌کننده و عوامل گفت.
تهیه‌کننده فصل دوم «محکومین» با اشاره به آخرین وضعیت تولید این سریال، از ضرورت تشکیل کمیته انضباطی در تلویزیون برای رسیدگی به برخی اختلافات میان تهیه‌کننده و عوامل گفت.
بهروز مفید تهیه‌کننده سریال «محکومین۲» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه که این روز‌ها به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی در حال ضبط است، به مهر گفت: ما سال گذشته سریال «کوبار» را به کارگردانی فریدون حسن‌پور، به تولید رساندیم که اسفندماه از شبکه ۲ پخش شد، اما هنوز ۱۰ درصد از بودجه این سریال را نگرفته‌ام، البته مشکل بودجه نه تنها در صداوسیما بلکه در دیگر سازمان‌های کشور هم وجود دارد. وی اظهار کرد: این مسئولیت بر عهده تهیه‌کننده است که بودجه سریال را تأمین و حتی بخشی از بودجه را از خودش پرداخت کند، اما برخی از بازیگران انتظار دارند تا پروژه‌ای تمام می‌شود پول خود را کامل دریافت کنند که این امکانپذیر نیست.
تهیه‌کننده «محکومین۲» درباره مشکلاتی که برای هر دو طرف تهیه‌کننده و بازیگر رخ می‌دهد، تصریح کرد: یک راه این است که هیئتی مثل خانه سینما یا یک فضای صنفی در صداوسیما وجود داشته باشد که نمایندگان اصناف مختلف تلویزیون در آن حضور پیدا کنند. باید یک کمیته انضباطی شکل بگیرد که توسط سازمان صداوسیما جدی گرفته شود، آن وقت این کمیته می‌تواند جلوی سوءاستفاده‌های دوطرفه تهیه‌کننده و عوامل را بگیرد.
مفید در پایان بیان کرد: متأسفانه ما در صداوسیما چنین کمیته‌ای نداریم تا هرکسی از وظیفه‌اش تخطی کند با او برخورد شود درحالی که چنین کمیته‌ای بسیار لازم است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار