کد خبر: 936874
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
مدیرعامل شرکت تولیدی لاستیک کیان تایر:
کرمعلی احمدی گفت: با جلب اعتماد مشتریان و حمایت از تولید ملی شرکت لاسیت کیات تایر از بحران خارج شده و به رشد و شکوفائی رسیده است.
محمدرضا عباسی

کرمعلی احمدی  مدیرعامل  شرکت تولیدی لاستیک کیان تایر،در حاشیه  بازید معاون استاندار تهران  از این مجموعه تولیدی ، با ارائه گزارشی از وضعیت گذشته شرکت و اقدامات انجام شده برای احیای  فعالیت وتولید مجدد این شرکت ، اظهارکرد:با ایجاد اعتماد بین نمایندگان فروش و مدیریت شرکت وهمچنین کارکنان مجموعه و جلب رضایتمندی  آنها  ، خوشبختانه این شرکت از وضعیت رکود و بحران خارج و به مرحله رشد و شکوفایی رسیده است.

احمدی بیان کرد: با کار و تلاش پرسنل مجموعه  و تامین اعتبارات لازم و مواد اولیه موردنیاز  این شرکت در آبانماه سالجاری بالغ بر 1550 تن  تولید داشته و  با ادامه این روند به زودی از سقف تولید روزانه 70 تن عبور خواهیم کرد.

وی افزود : اگر سفره کارگر پر و رنگین باشد، قطعا"  این برد و افتخار برای نظام ، منطقه و مدیران شرکت و دستگاههای اداری و دولتی استان خواهد بود ،که در طی 10 ماه گذشته تلاش شده  علی رغم اینکه  تجهیزات و ماشین الات این مجموعه فرسوده و قدیمی است با همت  پرسنل  و تامین  مواداولیه  این شرکت به چرخه تولید بازگشته است .

احمدی با تاکید بر اینکه کارگران شرکت اثبات کرده اند که  جوهره کار دارند ، تاکید کرد: اگر موانع پیشرو تامین مواد اولیه  و برخی از مشکلات و بدهی های معوقه شرکت به دستگاههای خدمات رسان و بانکها  برطرف شود ، می توانیم با بالاترین کیفیت  و ظرفیت در جهت تولید محصولات لاستیک مورد نیاز کشور را گام برداریم .

قابل ذکر است که شرکت تولیدی لاستیک کیان تایر که با قدمت 60 ساله در شهرستان اسلامشهر مشغول به فعالیت در زمینه تولید لاستیک  ماشین آلات  سنگین و ادوات کشاورزی و صنعتی بوده  ، از سال 82 با واگذاری به بخش خصوصی و با مدیریت افراد فاقد صلاحیت و غیر متخصص، طی این چند سال به یکی از شرکتهای بحرانی استان تهران  و کشور تبدیل و در آستانه تعطیلی قرار گرفته بودکه، خوشبختانه از اواخر اسفند ماه سال 96  با تغییرات بوجود آمده در مدیزیت این واحد تولیدی و تلاشهای جهادی  پرسنل و حمایتهای دستگاهای مختلف ،هوشبختانه  امروز شاهد رشد و شکوفایی  آن در منطقه هستیم .      

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر