کد خبر: 936816
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
شهردار فردیس خبرداد
شهردار فردیس با اشاره به اینکه دستفروشی در فردیس به پدیده ای تبدیل شده بود که شهر و شهروندان با مشکل مواجه شده بودند‌، اظهار کرد: دستفروشی در فردیس به معضلی برای شهروندان و کسبه تبدیل شده بود.

منوچهر غفاری در ادامه با بیان اینکه دستفروشان مشکلات مختلفی از جمله سد معبر، افزایش ترافیک و غیره در شهر ایجاد کرده بودند که نارضایتی مردم را در پی داشت، تاکید کرد: با توجه به این مهم مدیریت شهری فردیس در راستای ساماندهی دستفروشان اقدام کرد.

وی اضافه کرد: نمی توانستیم نسبت به دستفروشان بی تفاوت باشیم به همین منظور اقداماتی برای ساماندهی و استقرار دستفروشان در مکان دیگری انجام شد.

 

استقرار۲۶۰ دستفروش در بازارچه ساماندهی

 

غفاری با بیان اینکه برای ساماندهی دستفروشان جلسات مختلفی برگزار و بیش از ۴ ماه برنامه ریزی انجام شده است، تصریح کرد: اقداماتی با همکاری همه دستگاه ها انجام داده ایم تا بتوانیم دستفروشان را ساماندهی کنیم.

شهردار فردیس با بیان اینکه پس از ساماندهی دستفروشان، پیاده راه های بلوار شهدا آزاد سازی شده است و به هیچ دستفروشی اجازه پهن کردن بساط داده نمی شود، گفت: در حال حاضر ۲۶۰ دستفروش در بازارچه ساماندهی دستفروشان مستقر شده اند و حالا شاهد رضایتمندی شهروندان و دستفروشان هستیم.

وی با بیان اینکه پیش از ساماندهی دستفروشان، نسبت به شناسنامه دار کردن آنها اقدام شده است، عنوان کرد: پس از آغاز بکار بازارچه ساماندهی دستفروشان برخی افراد برای دریافت غرفه مراجعه کردند که اطلاعاتشان در شناسنامه دستفروشان نبود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار