کد خبر: 936810
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز عمده‌ترین هدف برگزاری راهپیمایی نهم دی‌ماه را بصیرت افزایی دانست و گفت: اهمیت حماسه نهم دی‌ماه بر کسی پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی در نشست هماهنگی بزرگداشت نهم دی، اظهار کرد: این نشست برای هماهنگی روز بصیرت و میثاق با ولایت برگزارشده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اهمیت حماسه نهم دی‌ماه بر کسی پوشیده نیست، تأکید کرد: در حقیقت یکی از عمده‌ترین اهداف برگزاری راهپیمایی نهم دی‌ماه بصیرت افزایی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با تأکید بر اینکه سال گذشته حوالی نهم دی فتنه‌هایی ایجاد کردند که این فتنه‌ها متفاوت با فتنه ۸۸ بود، افزود: هرساله در آستانه نهم دی‌ماه شاهد فتنه‌هایی هستیم و این نشان می‌دهد که دشمنان از این تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی فروگذار نیستند.

روحی یزدی ادامه داد: حضور مردم پاسخ بانیان فتنه را هرسال می‌دهد. یکی از پاسخ‌های مردم راهپیمایی سیزدهم دی‌ماه سال گذشته بود. مردم به‌گونه‌ای خودجوش درصحنه حاضرشده بودند که انگار برای راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده بودند. حضور عظیم مردم در سال گذشته آبی بر خاکستر فتنه دشمنان شد.

وی عنوان کرد: مردم نشان دادند که آگاه هستند اما آنچه لنگ میزند، مسئولان هستند. مسئولان انتظارات را تحقق نمی‌دهند و این مهم پیامدهای خوبی ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به مراسم سیزدهم آبان سال جاری و شرایط اقتصادی و گرانی‌های کشور، تصریح کرد: انتظار داشتیم که مردم آن‌طور که باید در این راهپیمایی حضور پیدا نکنند اما این اتفاق نیفتاد و مردم حضور پرشور در راهپیمایی داشتند و پاسخی دندان‌شکن با دشمنان دادند.

به گفته روحی یزدی بزرگداشت حماسه نهم دی امنیت بخش است، سال آینده انتخابات مجلس راداریم و این مهم بر لزوم بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه تأکید دارد. باید بتوانیم بهره‌برداری مناسبی از این روز داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار