کد خبر: 936775
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
۱۳ هیات ورزشی در لیست انتظار
روسای ۴ هیات ورزشی در آذربایجان‌شرقی تغییر یافته و سرپرست هیات‌ها منصوب شدند.

بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با اشاره به بخشنامه هیأت وزیران مبنی بر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در سازمان‌های دولتی و غیردولتی، گفت: تعداد 17 نفر از روسای هیات‌های استان بازنشسته هستند که در راستای اجرای قانون، استعفای آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در همین راستا و در چند روز گذشته روسای 4 هیات ورزشی در آذربایجان‌شرقی تغییر یافته و 13 هیات نیز در انتظار تغییرات هستند.

قرار است سرپرست‌های هیات‌های ورزشی در 3 ماه آتی مقدمات برگزاری مجمع برای انتخابات آن هیات را فراهم کنند.

روسای هیات‌های بولینگ و بیلیارد، دوچرخه‌سواری، ورزش ناشنوایان و تیراندازی باکمان در آذربایجان‌شرقی تغییر یافته و سرپرست این هیات‌ها انتخاب شده است که به شرح زیر است:

جواد امان زاده، طی حکمی از سوی اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور به سمت سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

براساس حکمی از سوی خسروقمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور، رسول هاشم کندی سرمربی سابق تیم ملی دوچرخه‌سواری کشور به عنوان سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان منصوب شد.

همچنین به موجب حکم صادره از سوی حسن سلکی سرپرست فدراسیون وزرش‌های ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران، احمد حاجی‌محمدی به سمت سرپرست هیأت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

و بالاخره به موجب حکم صادره از سوی غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان جمهوری اسلامی ایران، جابر اسدی به مدت 3 ماه به سمت سرپرست هیأت تیراندازی باکمان آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر