کد خبر: 936767
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
مدیرکل پست استان سمنان
مدیرکل پست استان سمنان گفت: برخی خدمات سازمان های تاکسیرانی از سوی این اداره به تاکسی داران ارایه می شود.

نصرت الله مشیری بیان کرد: در راستای گسترش خدمات نیابتی پستی، ادارات کل پست استان ها قراردادهای جدیدی با نهادهای مختلف منعقد می کنند، به همین منظور تفاهم نامه ای میان اداره کل پست و تاکسیرانی های استان منعقد شد.
وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه از این پس رانندگان تاکسی استان سمنان بدون مراجعه به سازمان تاکسیرانی و یا دفاتر پست، می توانند برگه تردد یا مرخصی از طریق تلفن همراه خود دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه طبق قرارداد دو خدمت از سازمان تاکسیرانی به اداره کل پست استان سمنان برون سپاری شد، بیان کرد: از این پس تشکیل پرونده و ثبت نام در سامانه شرکت همفکران برای رانندگانی که قصد دارند در ناوگان حمل و نقل شهری فعالیت کنند، در قالب خدمات پستی استان انجام می شود.
مشیری اضافه کرد: این تفاهم نامه مقرر کرده است تمدید پروانه فعالیت برای رانندگان خودروهای دیزلی و ثبت نام برای دریافت بارنامه یا باربرگ به منظور جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت از این پس در دفاتر پستی منتخب در استان انجام شود.
وی افزود: در صورت رضایت طرفین، خدماتی نظیر حمل و نقل دانش آموزان، پروانه اشتغال خودروهای دیزلی و بنزینی، درخواست خرید و فروش تاکسی، درخواست پرداخت وام، درخواست تبدیل به احسن، صدور انواع معرفی نامه، درخواست صدور، تمدید و المثنی پروانه رانندگی تاکسیرانان، صدور انواع حکم فعالیت و پرداخت عوارض سالیانه نیز در مراحل بعد به اداره کل پست استان سمنان واگذار می شود.
مدیرکل پست استان سمنان افزود: دفاتر پست منتخب دولتی، پیشخوان دولت شهری و روستایی در استان برای خدمت رسانی به رانندگانی که در ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری فعالیت دارند در نظر گرفته شده است.
268 واحد پستی در استان سمنان فعالیت دارد که از این تعداد 83 مورد در شهرها و 185 مورد نیز در روستاها مشغول به خدمت هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها