کد خبر: 936765
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، استان خبر داد
سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: نخستین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی ، هفته آینده در سمنان برپا می شود.

همایون جورابلو با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با حضور هنرمندان استان های اصفهان، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، البرز، تهران، گلستان، مازندران و سمنان از 19 تا 23 آذرماه در سمنان برپا می‌شود .

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی و فروش صنایع دستی استان های مختلف کشور عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه در خیابان امام، خیابان کهنه دژ، جنب مسجد صاحب الزمان، سرای نقش جهان(کاروانسرای جهان بانی) برپا می شود .

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت پنج روز برپا خواهد بود، یادآور کرد: علاقمندان می توانند از 19 تا 23 آذر ماه از ساعت 15 تا 22 از این نمایشگاه دیدن کنند .

جورابلو با اشاره به حضور هنرمندان برتر کشور در این نمایشگاه از مردم استان خواست از این نمایشگاه دیدان و از نزدیک در جریان دستاوردهای صنایع دستی استان های مهمان قرار گیرند.

وی با اشاره به فعالیت هنرمندان استان در این بخش خاطرنشان کرد: استان سمنان دارای چهار هزار و 500 هنرمند صنایع دستی است و این افراد در 52 رشته صنایع دستی مشغول فعالیت هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر