کد خبر: 936744
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
مرد جوانی که مدعی است به خاطر اختلاف مالی با دوستش، همسر وی را ربوده و سه روز در خانه‌اش حبس کرده است. پس از این حادثه گروگان موفق به فرار از اسارتگاه آدم‌ربا شد و متهم را در دام قانون گرفتار کرد.
معمولاً بعضی از افراد به خاطر اختلافات مالی که با همکار یا دوست خود دارند به جای مراجعه به محاکم قضایی و طرح شکایت، برای رسیدن به حق و حقوق ادعایی خود دست به جرائم خطرناکی می‌زنند، اما غافل از این هستند که این اقدام خودسرانه مجرمانه نه تنها آن‌ها را به حق حقوق خود نمی‌رساند بلکه عواقب ومجازات سخت قانونی در انتظارشان است. مثل پرونده مرد جوانی که مدعی است به خاطر اختلاف مالی با دوستش، همسر وی را ربوده و سه روز در خانه‌اش حبس کرده است. پس از این حادثه گروگان موفق به فرار از اسارتگاه آدم‌ربا شد و متهم را در دام قانون گرفتار کرد.
به گزارش خبرنگار ما، سوم آذرماه مردی سراسیمه به کلانتری‌۱۳۰‌نازی‌آباد رفت و از گم شدن ناگهانی همسرش شکایت کرد.
شاکی گفت: همسرم محبوبه ۳۲‌ساله است و امروز برای انجام کاری از خانه بیرون رفته بود و دیگر به خانه بازنگشت. من محل کارم بودم و فرزندم نیز در مدرسه بود که وقتی به خانه آمدیم خبری از همسرم نبود. ابتدا با تلفن همراهش تماس گرفتم، اما تلفن همراهش خاموش بود که نگران شدیم و برای کمک به کلانتری آمدیم. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران دریافتند فرد ناشناسی به تلفن همراه شاکی پیام داده و مدعی شده همسرش را ربوده و برای آزادی او درخواست ۲۰۰‌میلیون تومان پول کرده است. شوهر زن گمشده گفت: ساعتی قبل پیامی از تلفن همراه ناشناسی به گوشی‌ام ارسال شد که برای آزادی همسرم ۲۰۰‌میلیون تومان درخواست کرد. فرد ناشناس نوشته بود که دوباره منتظر پیام‌های دیگرش باشم. بدین ترتیب مأموران بررسی‌های خود را برای شناسایی فرد آدم‌ربا که قصد اخاذی ۲۰۰‌میلیونی از شاکی را داشت ادامه دادند تا اینکه چند روز بعد در جریان درگیری زن و مرد در محدوده خیابان شقایق قرار گرفتند و بلافاصله برای بررسی موضوع راهی محل شدند.
مأموران در محل حادثه پسر جوانی را که با درگیری قصد داشت زن جوانی را برباید دستگیر کردند. بررسی‌ها حکایت از این داشت زن جوان همان زن گمشده‌ای است که چند روز قبل شوهرش اعلام مفقودی کرده‌بود و پسر جوان هم همان متهمی است که برای آزادی زن جوان در خواست اخاذی ۲۰۰‌میلیونی کرده بود. پس از انتقال شاکی و متهم به کلانتری زن جوان درباره حادثه گفت: چند روز قبل در منزل بودم که زنگ منزل به صدا در آمد، پشت آیفون یکی از دوستان همسرم را دیدم و مدعی شد که پیغامی از همسرم برای من دارد و از من خواست در را باز کنم. چون او را می‌شناختم در را برایش باز کردم و او وارد خانه‌ام شد که مرا مورد ضرب و جرح قرار داد و با تهدید چاقو به زور مرا سوار خودرو کرد و به خانه‌ای در حوالی عبدل‌آباد در جنوب تهران منتقل کرد. وی ادامه داد: مرد آدم‌ربا مدت سه‌روز مرا داخل خانه حبس کرد و هر وقت که بیرون می‌رفت در‌های اتاق‌ها را قفل می‌زد که هر چقدر تلاش کردم از آنجا فرار کنم فایده‌ای نداشت و به نتیجه نمی‌رسیدم. من از حرف‌های او متوجه شدم او برای آزادی من از همسرم درخواست ۲۰۰‌میلیون تومان پول کرده‌است، اما همسرم وضع مالی خوبی نداشت که به او پرداخت کند. در این مدت من خیلی تلاش کردم فرار کنم، اما موفق نشدم و مرد آدم‌ربا با تهدید و ضرب و جرح مانع من می‌شد تا اینکه امروز از غفلت او استفاده کردم و از اسارتگاه او گریختم و به داخل خیابان آمدم که دوباره متهم متوجه شد و برای ربودن دوباره مرا تعقیب کرد که داخل خیابان با هم درگیر شدیم و خوشبختانه مأموران کلانتری به موقع رسیدند و مرا نجات دادند و متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ رسول جهانی، رئیس کلانتری‌۱۳۰ نازی‌آباد، با اشاره به اعتراف صریح متهم به ارتکاب آدم‌ربایی افزود: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتاً اعتراف کرد و مدعی شد با همسر محبوبه اختلاف مالی دارد و به این انگیره اقدام به آدم‌ربایی همسر دوستش کرده است. متهم برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهان این حادثه در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار