کد خبر: 936677
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
به گزارش روابط عمومی جشنواره، با اعلام دبیر جشنواره، هیئت داوران جشنواره ملی هنری تجسمی شاهد و ایثارگر کشور از میان فرهیختگان و چهره‌های شناخته شده هنر‌های تجسمی و ادبیات کشور معرفی شدند.
جوان آنلاين: سید مرتضی حسینی دبیر جشنواره با اعلام این خبر افزود: هیئت داوران دو بخش تجسمی و شعر و ادبیات جشنواره کار قضاوت را در جشنواره ملی شاهد و ایثارگر آغاز کردند و افراد برتر به انتخاب داوران روز چهارشنبه در اختتامیه تقدیر خواهند شد.
بر این اساس دکتر محمد کاظم حسنوند، غلامرضا قلی پور و اردوان منظم که از چهره‌های شناخته شده عرصه هنر‌های تجسمی و نقاشی هستند، داوری بخش تجسمی رشته نقاشی را عهده دار هستند.
داوری بخش شعر جشنواره نیز بر عهده ۳ تن از اساتید مبرز عرصه شعر و ادبیات داریوش ذوالفقاری، مصطفی محدثی خراسانی و دکتر رضا اسماعیلی است.
داوری بخش داستان هم به عهده علیرضا مدنی، محمدعلی قربانی و حبیب یوسف زاده از چهره‌های نام آشنای عرصه داستان نویسی کشور است.
گفتنی است اختتامیه بخش‌های تجسمی و ادبی جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر روز چهارشنبه ۱۴ آذر در مشهد مقدس برگزار می‌شود. بخش‌های سرود و نمایش جشنواره نیز دی ماه برگزار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار