کد خبر: 936640
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
ریيس شورای اسلامی شهر كرج تاکید کرد
ریيس شورای اسلامی شهر كرج گفت: با هدف ارتقای سرانه فضای سبز، عملیات بهره برداری از پارک درون محله ای بهارستان در اشتراكی انجام شد.

عباس زارع در آيين بهره برداری از اين بوستان افزود: افتتاح اين پارک گامی در راستای افزایش سرانه فضای سبز است.وی اظهار كرد: در آینده نزدیک محله های مختلف مناطق ١٠ گانه كرج بخصوص در محله های کم برخوردار نیز شاهد مراسم کلنگ زنی در راستای ایجاد پارک خواهيم بود.ریيس شورای اسلامی شهر كرج با اشاره به ضرورت تامین نیازهای ضروری پارک های محله ای تصریح کرد: احداث پارک‌ های درون محله ای دارای اهمیت خاصی است چرا که زمینه حضور فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی برای ساکنان محله را فراهم می کند. زارع بيان كرد: توجه مسئولین به رفاه و آسایش شهروندان نقشی بسیار مهم و تاثیر گذاردر تحقق اهداف مديريت شهری خواهد داشت.بوستان بهارستان مجموعه ای شامل فضای سبز، زمین بازی کودکان، زمین ورزشی چند منظوره، مسیر تندرستی، آبنما و آبشار صخره ای است که در زمینی به مساحت یک هکتار، با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال و با موقعیت کوهستانی بنا شده است.

 

افتتاح بوستان بهارستان در راستای اجرای سیاست محله محوری است

 

شهردار كرج نیز در در این آیین به تاثیر مستقیم احداث پارک ها و بوستان ها بر توسعه نشاط اجتماعی اشاره كرد و گفت: بهره برداری از بوستان بهارستان در محله اشتراكی در راستای اجرای سیاست محله محوری است.

علي اصغر كمالي زاده در حضور اعضای شورای شهر، فرماندار و معاونين و جمع كثيری از شهروندان ، اظهار كرد: احداث فضاهای سبز و پارک‌ های محله ای در وهله‌ اول بر سلامت روان شهروندان تاثیر دارد و منجر به تلطیف روحیات و آرامش روحی شهروندان می‌شود.

وي توجه بیشتر به رفاه شهروندان و همچنین ارتقای سرانه فضای سبز را از اهداف راه‌اندازی پارک های محلی ذکر کرد و افزود: وجود پارک های محلی در مناطق مختلف با توجه به سبک زندگی آپارتمان نشینی تاثیر خوبی بر برون رفت از کسالت این سبک زندگی خواهد داشت.

شهردار كرج با بيان اينكه ایجاد پارک و فضای سبز به خاطر زیباسازی و منظر شهری امری ضروری است، تصريح كرد: فضای سبز بخشی از کاربری های عمومی هر منطقه را تشکیل می دهد که دارای ابعاد مختلفی از جمله کارکرد زیست محیطی، کارکرد ترافیکی، کارکرد گردشگری و کارکرد زیباشناختی است.

 كمالی زاده بيان كرد: با بهره برداری از اين پارک ان شاالله هر ماه شاهد افتتاح یک پروژه در حوزه عمرانی و فضای سبز در راستای توسعه سياست های محله محوری در کرج خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار