کد خبر: 936488
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
تشریح نشست صبح امروز با حضور سردار غیب‌پرور
عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: در این جلسه بر لزوم همراهی و کمک به بسیج برای عبور دادن کشور از این پیچ تاریخی تاکید شد.

جوان آنلاین: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در تشریح نشست صبح امروز فراکسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز فراکسیون با حضور فرماندهان سازمان بسیج مستضعفین،‌ فرماندهان بسیج سازندگی از جمله سردار غیب‌پرور، سردارجوکار، سردار غلامی، سردار آزادی، سردار کلیشادی و آقای نصر برگزار شد.

وی افزود: جلسه خوبی امروز به مناسبت هفته بسیج برگزار شد که در خصوص چگونگی تعامل بیشتر مجلس با سپاه و به ویژه بسیج که یکی از مؤثرترین یادگاران امام راحل است بحث و تبادل نظر شد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی چگونگی تعقیب برنامه‌های بسیج در جهت ارتقا بخشیدن به سال 1398 و همچنین پیگیری مباحثی که در بودجه سال 97 داشتند به ویژه در حوزه سازندگی را از جمله موارد بحث شده در جلسه امروز فراکسیون مستقلین خواند و افزود: در حوزه سازندگی مباحث اجتماعی، تقویت بنیان خانواده، تقویت حوزه آموزش، ابتکارات و خلاقیت حوزه بسیج و همچنین رفع مشکلات احتمالی بسیج در مباحث قانونی و همچنین مباحث اعتباری جهت اینکه بسیج بتواند ماموریت‌های خود را به نحو مطلوب‌تر و بهتری انجام دهد، مباحث خوبی مطرح شد.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه بسیج در همه حوزه‌ها چه در حوزه فرهنگ و چه در حوزه آموزش و صنعت و کشاورزی و سلامت دارای نیروهای متخصص،‌مجرب و متعهد است، بنابراین باید جهت رفع مشکلات کشور به ویژه در شرایط تحریمی ضمن افزایش تعامل و رفع اختلافات و نزدیکی بیشتر گروه‌ها و جناح‌ها به همدیگر به بسیج کمک کنند تا بسیج بتواند کشور را از این پیچ سخت عبور دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار