کد خبر: 936483
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
سرپرست استانداری البرز :
عزیزالله شهبازی گفت: استانداری البرز برای افزایش آرامش و رضایت شهروندان در کنار شهرداری کرج خواهد بود.

عزیز الله شهبازی سرپرست استانداری در نشست با مشاورین و پیمانکار پروژه بزرگراه شمالی کرج، ضمن قدردانی از عملکرد علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج، اظهار کرد: انتصاب علی اصغر کمالی زاده به عنوان شهردار کرج شور و انگیزه بالایی در مجموعه مدیریت شهری ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: امید است با حضور این نیروی جوان در محوریت بدنه شهرداری، طرح‌ها و پروژه‌های مختلف شهر با سرعت بیشتری تکمیل شوند.

سرپرست استانداری البرز در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه بزرگراه شمالی، افزود: شهرداری کرج در اجرای پروژه بزرگراه شمالی متحمل هزینه‌های بالایی شده است.

وی افزود: علی رغم همه مشکلات، این پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی طی هفته‌های گذشته داشته است.

سرپرست استانداری البرز با اشاره به منابع اندک شهرداری کرج در اجرای پروژه بزرگراه شمالی کرج، تصریح کرد: شهرداری مامویت سنگینی در روان سازی ترافیک درون شهری دارد و از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود در انجام این ماموریت به این نهاد کمک کنند.

شهبازی با تاکید بر اینکه بهره‌مندی از مساعدت‌های ملی برای تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی نقش تاثیرگذاری خواهد داشت، گفت: در وهله نخست باید دید آیا ساز و کار قانونی برای اخذ این دسته از مساعدت ها وجود دارد یا نه.

این مسئول با تاکید بر اینکه در کنار مجموعه مدیریت شهری کرج هستیم، اظهار کرد: استانداری البرز برای افزایش آرامش و رضایت شهروندان در کنار شهرداری کرج خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار