کد خبر: 936481
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
شهردارکلانشهر کرج خبرداد
شهردار کرج در نشست سرپرست استانداری البرز با مشاورین و پیمانکار پروژه بزرگراه شمالی کرج، اظهار کرد: بزرگراه شمالی کرج قبل از رودخانه کرج شروع و به وطول 17و نیم کیلومتر تا بهشت سکینه با ۱۱ تقاطع و ۲۰ دستگاه پل ادامه پیدا می کند.

علی اصغر کمالی زاده با بیان اینکه اگر طرح مهم بزرگراه شمالی کرج تعریف و کلنگ زنی نمی شد، ظرفیت بالای پروژه ادامه بزرگراه همت به البرز در جهت کاهش بار ترافیکی و تسهیل در تردد مسافران بلا استفاده و مغفول باقی می ماند، افزود: نقش پروژه بزرگراه شمالی کرج در راستای کاهش  مسیر  ادامه بزرگراه همت تا بهشت سکینه غیر قابل انکار است.

این مسئول با اعلام اینکه این طرح به نوعی کریدورهای شمالی کرج را به یکدیگر متصل می سازد، تصریح کرد: جذب مساعدت ملی برای تسریع در روند اجرایی این پروژه الزامی و حایز اهمیت است.

شهردار کرج ادامه داد: دولت می تواند شهرداری کرج را همانند سرمایه گذار بخش خصوصی در راستای اجرای این طرح یاری کند و با تخصیص ۵۰ درصد اعتبار لازم در بخش‌های مختلف و از طرق گوناگون نسبت به اجرای هر چه سریع تر این طرح اقدام لازم را صورت دهد.

کمالی زاده با اعلام اینکه شهرداری کرج از پذیرش اوراق مشارکت یک یا دو ساله برای تامین نیاز مالی این طرح بزرگ فرا استانی استقبال می کند، خاطرنشان کرد: به طور قطع بازدید مقامات ملی و مسئولین کشوری از این پروژه نقش بسزایی در جذب مساعدت مالی خواهد داشت چون در این بازدیدها مسئولین در جریان جزئیات پیشرفت پروژه قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه بزرگراه شمالی کرج، گفت: در حال حاضر به واسطه همکاری خوب دستگاه قضا و اداره کل راه و شهرسازی حدود ۷۰ درصد از مسیر این پروژه آزادسازی شده است.

شهردار کرج در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه توسعه کلانشهر کرج در غرب و جنوب این منطقه با سرعت بیشتری امکان پذیر خواهد شد، افزود: 58 کیلومتر از مسیر آزادراه چرمشهر –آبیک در حوزه استان البرز قراردارد و با تکمیل این پروژه بار ترافیکی اتوبان تهران _ کرج و کرج _ قزوین به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند.

این مسئول  با بیان اینکه کمربندی جنوب کرج در قالب پدافند غیر عامل عمل خواهد کرد، گفت: احداث کمربند جنوبی کرج نقش تاثیرگذاری در کاهش بار ترافیکی شهر دارد که این مهم مورد توجه مجموعه مدیریت شهری کرج است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار