کد خبر: 936208
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
فرمانده حوزه مقاومت بسيج حضرت سيدالشهدا(ع) :
فرمانده حوزه مقاومت بسيج حضرت سيدالشهدا(ع) در منطقه 22 تبيين توانمندي ها و ظرفيت هاي بسيج در جلوگيري از نفوذ دشمن، معرفي فرهنگ جهاني بسيج، تقويت روحيه استكبار ستيزي، ايستادگي و مقاومت، نمايش اقتدار و آمادگي بسيج و متنوع و پرشور بودن برنامه هاي اين هفته را از ويژگي برنامه هاي اين هفته عنوان كرد.

به گزارش روابط عمومي حوزه بسیج شهرداری منطقه22، رويان فرمانده حوزه مقاومت بسيج حضرت سيدالشهدا(ع)، با تبريك هفته بسيج و گراميداشت ياد و خاطره حماسه آفرينان دوران دفاع مقدس عنوان كرد: بسيج مستضعفين در پنجم آذرماه سال ۵۸ به دستور امام راحل تشكيل شد، تا بتواند بار مسئوليت انقلاب را به دوش بكشد و در فراز و نشيب ها از شجره انقلاب محافظت كند و زماني كه توسط حضرت امام(ره) فرمان بسيج ۲۰ ميليوني صادر شد، خيلي هاي تصور نمي كردند بسيج با اين گستردگي بوجود بيايد.
وی با بيان اينكه كشورمان در طي گذشت چهل سال از پيروزي انقلاب، در مقابل زورگويي ها و زياده خواهي هاي استكبار مقاومت كرد و به همگان نشان داد كه ملت ايران اسلامي زير بار زور و استكبار و تجاوز نخواهد رفت تصريح كرد: جنگ اقتصادي و رواني دشمن براي امت انقلابي ايران تازگي ندارد. در اين ميان وظيفه سپاه و بسيج ضمن ادامه و گسترش خدمت رساني به مردم، روشنگري در خصوص دستاوردهاي انقلاب اسلامي، اميد بخشي به آينده و معرفي نقشه هاي دشمنان داخلي و بيروني و نشانه هاي افول استكبار جهاني را مي توان از جمله وظايف مهم بسيج عنوان كرد.
رويان با اشاره به برنامه هاي متنوعي كه از سوي اين حوزه در هفته بسيج در منطقه 22، انجام مي شود، گفت:دیدار از خانواده محترم شهدا، غبار روبي مزار شهداي گمنام منطقه22، توزيع گل و شيريني در بين همكاران، اجتماع بزرگ بسيجيان در حرم امام راحل (ره) و تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره)، برگزاري ايستگاههاي صلواتي، برگزاري برنامه هاي روشنگري و بصيرت افزايي ، صالحین و ابرار،ورزشی و ... براي كاركنان شهرداري منطقه 22 را مي توان از مهمترين برنامه هاي اجرا شده در اين منطقه برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار