کد خبر: 936165
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
با حضور جانشین سپاه محمد رسول‌الله (ص)
مراسم رونمایی از مستند «زمین می‌لرزد» با حضور جانشین سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران روز گذشته در پادگان ولی‌عصر (عج) برگزار شد.
مراسم رونمایی از مستند «زمین می‌لرزد» با حضور جانشین سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران روز گذشته در پادگان ولی‌عصر (عج) برگزار شد.
مستند «زمین می‌لرزد» که روایتی از زندگی شهید «ابراهیم خلیلی» از جانبازان دفاع مقدس و از بسیجیان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) تهران است که در عملیات مستشاری برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) در شرق حلب به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید، با حضور خانواده شهید و جمعی از سرداران سپاه در پادگان ولی‌عصر (عج) تهران رونمایی شد.
در این مراسم سردار صابری جانشین سپاه محمد رسول‌الله (ص) در سخنانی با بیان اهمیت پرداختن به موضوع شهدا در تولید آثار هنری گفت: تمامی افرادی که در این محفل حضور دارند به گونه‌ای انتخاب شده‌اند و میزبان اصلی آن‌ها شهید ابراهیم خلیلی است که برشی از زندگی‌اش در قالب مستند «زمین می‌لرزد» به تصویر کشیده شده است.
وی اظهار داشت: شهید ابراهیم خلیلی مسئول تخریب لشکر ۲۷ در کشور سوریه بود که در جریان حضور مستشاری در این کشور به شهادت رسید. او فرزند شهید بود. همچنین با وجود جانباز بودن به کشور سوریه رفت و ادای تکلیف کرد در نهایت به شهادت رسید. او به گفته همرزمانش اهل نماز شب بود و در نهایت به آرزوی خود که شهادت بود، رسید. جانشین سپاه محمد رسول‌الله (ص) در پایان سخنانش یادآور شد: هر یک از ما به عنوان نیروی نظامی چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در موقعیت‌های دیگر، در شرایط شهادت یا حادثه قرار گرفته‌ایم، اما عمرمان به دنیا بوده، اما امروز کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار