کد خبر: 936156
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
مخالفان رئیس‌جمهور امریکا همزمان با برگزاری گردهمایی انتخاباتی وی که در حمایت از یک نامزد جمهوریخواه دور دوم انتخابات میان‌دوره‌ای در ایالت می‌سی‌سی‌پی برگزار شده بود، تظاهرات کردند.
مخالفان رئیس‌جمهور امریکا همزمان با برگزاری گردهمایی انتخاباتی وی که در حمایت از یک نامزد جمهوریخواه دور دوم انتخابات میان‌دوره‌ای در ایالت می‌سی‌سی‌پی برگزار شده بود، تظاهرات کردند.
با گذشت دو سال از ریاست جمهوری دونالد ترامپ، اعتراضات علیه سیاست‌های او همچنان ادامه دارد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، ده‌ها نفر از مخالفان دونالد ترامپ، سه شنبه شب درحالی که به نفع یک نامزد جمهوریخواه در ایالت می‌سی‌سی‌پی، سخنرانی می‌کرد، شعار دادند. درحالی که طرفداران ترامپ در حال وارد شدن به محل سخنرانی او در شهر بیلوکسی در ایالت می‌سی‌سی‌پی بودند، حدود یکصد نفر از تظاهر‌کنندگان ضد ترامپ شعار می‌دادند «استیضاح». آن‌ها همچنین پوستر‌هایی در مخالفت با نامزد جمهوریخواه در دست داشتند. مارک ایساکس، از ساکنان «بی سنت لوئیس» که در این تظاهرات شرکت کرده بود گفت: «ما باید این پیام بسیار روشن را بفرستیم که در ایالت ما جایی برای نفرت‌افکنی که سیندی هاید-اسمیت در کارزار تبلیغاتی به دنبال خود می‌کشد، نیست. اقدامات او به نفع منطقه ما نبوده است.» از سوی دیگر، نتایج نظرسنجی جدید دانشگاه «مانموث» در ایالت نیوجرسی امریکا نشان می‌دهد که میزان نارضایتی و عصبانیت مردم امریکا از دولت این کشور به بیش از ۸۰ درصد رسیده است. به گزارش پایگاه هیل، این نتایج که روز سه شنبه منتشر شده حکایت از آن دارد که اکثر امریکایی‌ها از دولت امریکا ناامید شده‌اند. این گزارش افزود: از هر پنج امریکایی چهار نفر از دولت این کشور یا ناراضی یا خشمگین هستند؛ آماری که تقریباً از مه سال گذشته میلادی تاکنون ثابت بوده است. این نتایج گویای آن است که ۶۲ درصد امریکایی‌ها از دولت ناراضی و ۱۹ درصد از آن عصبانی هستند. فقط ۱۵ درصد گفته‌اند که راضی یا خوشحال هستند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
France
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
نارضایتی چند درصد ؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار