کد خبر: 936153
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
اولیای‌دم پسر جوانی که به دست وحید مرادی، شرور معروف در یک مهمانی به قتل رسیده بود پس از قتل وحید مرادی در زندان رجایی‌شهر اعلام کردند دیه مقتول را بخشیده‌اند.
اولیای‌دم پسر جوانی که به دست وحید مرادی، شرور معروف در یک مهمانی به قتل رسیده بود پس از قتل وحید مرادی در زندان رجایی‌شهر اعلام کردند دیه مقتول را بخشیده‌اند.
به گزارش خبرنگار ما، وحید مرادی شرور معروف تهران که چندین بار به خاطر شرارت و رجز خوانی در شبکه اینستاگرام از سوی پلیس بازداشت و روانه زندان شده بود روز ۲۶‌اردیبهشت امسال تنها دو روز پس از آزادی از زندان یکی از دوستان صمیمی‌اش به نام حسین گودرزی را در پنت‌هاوس بزرگی حوالی شمال تهران به قتل رساند و در این حادثه دو نفر از بستگان او را هم زخمی کرد. آن روز مقتول مهمانی به افتخار آزادی وحید مرادی از زندان در پنت هاوس ولنجکش برگزار کرده بود که این اتفاق هنگام گرفتن لایو اینستاگرام رخ داد. پس از قتل، متهم از تهران فرار کرد، اما خیلی زود در ۵۰۰ متری مرز ترکیه به دام مأموران گرفتار شد. وحید مرادی پس از انتقال به تهران به قتل دوستش اعتراف کرد و مدعی شد که روز مهمانی مقتول هنگام گرفتن لایو اینستاگرام به او و خانواده‌اش فحاشی کرده و او هم عصبانی شده و دوستش را به قتل رسانده است. پس از این حادثه اولیای‌دم برای قاتل درخواست قصاص دادند و متهم با قرار بازداشت موقت به دستور قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران روانه زندان رجایی‌شهر شد. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت وحید مرادی روز یازدهم تیرماه هنگام هواخوری در زندان با تعدادی از زندانیان درگیر شد و به قتل رسید. پس از قتل وحید مرادی اولیای دم حسین درخواست دیه کردند تا اینکه چند روز قبل اولیای‌دم مقتول به دادسرای امور جنایی تهران آمدند و اعلام کردند دیه مقتول را بخشیده‌اند. همچنین دو مرد دیگری که در آن حادثه به دست وحید مرادی زخمی شده بودند دیه خود را بخشیدند. بدین ترتیب پرونده قتل دوست وحید مرادی برای همیشه بسته شد، اما پرونده قتل وحید مرادی در زندان رجایی شهر باز است و تحقیقات درباره آن ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار