کد خبر: 936083
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
•تیم فوتبال هفت نفره تایلند با پیروزی مقابل کره جنوبی به نخستین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی-اقیانوسیه دست یافت.

جوان آنلاین: تیم فوتبال هفت نفره تایلند با پیروزی مقابل کره جنوبی به نخستین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی-اقیانوسیه دست یافت. در نخستین دیدار از روز چهارم رقابت های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا- اقیانوسیه از ساعت ۱۶ روز گذشته تیم های کره جنوبی و تایلند برابر هم به میدان رفتند که در پایان تیم تایلند با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید. کره جنوبی و تایلند در شرایطی به مصاف هم رفتند که پیش از این دیدار دو شکست پیاپی را مقابل حریفان خود متحمل شده بودند. در نیمه دوم این دیدار علی بای داور میدان کاپیتان تیم تایلند را به خاطر حرکت غیراخلاقی از زمین اخراج کرد.
در دومین دیدار از ساعت ۱۸ تیم های ایران و کره جنوبی برابر هم به میدان رفتند که در پایان تیم ایران با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید.در این دیدار که در ورزشگاه المپیک کیش و با قضاوت جورج از آرژانتین برگزار شد برای ایران کریمی زاده (۳گل)، ژولیده (۲گل)، آرندی (۲گل) و آتش افروز گلزنی کردند.
علیرضا زارع، محمد خراط، عباس ترابی، عبدالرضا کریمی زاده ( کاپیتان) رسول آتش افروز، مسعود ژولیده و بهنام آرندی هفت بازیکنی بودند که علیرضا روزبهانی به عنوان بازیکن ثابت مقابل اردن به میدان فرستاد.
این دیدارها قرار بود روز یکشنبه برگزار شود، اما به دلیل بارش باران در جزیره کیش، به روز سه شنبه موکول شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار