کد خبر: 936010
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
زن جوانی که متهم است شوهر صیغه‌ای‌اش را به خاطر سرقت اموالش با همدستی برادر و شوهر سابقش به قتل رسانده‌است، روز گذشته برای دومین بار محاکمه شد.
زن جوانی که متهم است شوهر صیغه‌ای‌اش را به خاطر سرقت اموالش با همدستی برادر و شوهر سابقش به قتل رسانده‌است، روز گذشته برای دومین بار محاکمه شد.
به گزارش خبرنگار ما، تیر‌سال‌۹۲، زن جوانی مأموران پلیس را از ناپدید شدن ناگهانی شوهر ۵۰‌ساله‌اش به نام کیوان باخبر کرد و گفت: «چند سالی است که با شوهرم و فرزندانم مقیم آلمان هستیم. شوهرم مهندس شیمی بود و در تهران شرکت پتروشیمی داشت به همین دلیل مدام به ایران رفت و آمد داشت. بعد از مدتی متوجه شدم در تهران قصد ازدواج دارد. مخالفتی نکردم تا اینکه چند روز قبل وقتی با او تماس گرفتم تلفن همراهش خاموش بود. به آدرس منزل آن زن که نوشین نام دارد، رفتم، اما وقتی رسیدم صاحبخانه گفت: زن جوان اسباب‌کشی کرده و از آنجا رفته است. به همین دلیل به آن زن مشکوک هستم.»
بازداشت زن دوم
بدین ترتیب مأموران نوشین را بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها گفت: «بعداز طلاق در یک مهمانی خانوادگی با کیوان آشنا شدم و بعد از مدتی صیغه او شدم تا اینکه متوجه شدم قصد دارد با یکی از کارمندان شرکتش برای سومین بار ازدواج کند که با هم اختلاف پیدا کردیم.» متهم ادامه داد: «آن روز کیوان بعد از خوردن ناهار از خانه بیرون رفت، اما دقایقی بعد برگشت و گفت: تلفن همراهش را جا گذاشته است. همان لحظه آن زن تماس گرفت و همین باعث درگیری ما شد که او یک کفگیر از آشپزخانه آورد و روی گلویم فشار داد. بلافاصله با شوهر سابقم و برادرم تماس گرفتم. وقتی برادرم رسید آن دو با هم درگیر شدند و در آن درگیری سر کیوان زخمی شد. کیوان تهدید کرد شکایت می‌کند به همین دلیل از ترس دست و پای او را بستیم و به اتاق بردیم. همان لحظه شوهر سابقم رسید و با این کار مخالفت کرد.» متهم در خصوص شب حادثه گفت: «کیوان در اتاق خواب بود و ما هم خوابیدیم تا اینکه نیمه‌های شب متوجه شدم کیوان خودش را از پنجره به بیرون انداخته است. از ترس جسد را از خانه خارج کردیم و بیرون از شهر آتش زدیم. بعد خانه را تخلیه کردیم.»
کشف جسد سوخته
پس از اعتراف متهم، مأموران به آدرس محلی که جسد در آنجا سوزانده شده بود، رفتند و بعد از کشف بقایای جسد و انتقال به پزشکی قانونی، برادر متهم، سامان ۲۵‌ساله و شوهر سابق وی را دستگیر کردند. دو مرد جوان با انکار قتل توضیحات همسر مقتول را تأیید کردند. سه متهم بنا به شواهد و قرائن موجود به اتهام قتل و سرقت و آدم‌ربایی روانه زندان شدند تا اینکه شوهر سابق زن جوان با قرار وثیقه آزاد شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده‌شد.
اولین جلسه رسیدگی به اتهام قتل
در اولین جلسه رسیدگی به پرونده، اولیای دم درخواست قصاص کردند سپس همسر مقتول در جایگاه قرار گرفت و گفت: «بعد از کشف جسد متوجه شدیم حساب‌های بانکی شوهرم خالی شده و این زن لوازم خانه شوهرم را سرقت کرده است. قتل کار آنهاست.» در ادامه نوشین در جایگاه قرار گرفت و با انکار قتل گفت: «شب حادثه با شنیدن صدای هولناکی متوجه شدم کیوان از پنجره خودش را به پایین پرتاب کرده است. از ترس همسایه‌ها با برادرم او را داخل خانه آوردیم و بعد از آن تصمیم گرفتیم، فرار کنیم، اما همه مدارک در خانه بود. به خانه برگشتم تا آن‌ها را بردارم که متوجه شدم همسایه‌ها مشغول شستن خون‌ها هستند. با برادرم تماس گرفتم و گفتم نمی‌توانم از خانه خارج شوم. ساعاتی بعد سامان همراه شوهر سابقم به خانه آمدند و جسد را از خانه بیرون بردیم و آتش زدیم. فردای آن روز همه لوازم خانه را به شهرستان بردیم تا اینکه بازداشت شدیم.» در ادامه برادر متهم نیز با انکار قتل گفت: «به هواخواهی از خواهرم با مقتول درگیر شدم. او خودکشی کرد و من در مرگ او مقصر نیستم.» در پایان هیئت قضایی بنا به دفاعیات دو متهم پرونده را با فرضیه خودکشی برای تحقیقات بیشتر به دادسرا فرستاد.
دومین جلسه رسیدگی به اتهام سرقت و آدم‌ربایی
صبح دیروز پرونده بار دیگر روی میز هیئت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی زالی قرار گرفت و دو متهم به اتهام سرقت و آدم‌ربایی محاکمه شدند. بعد از اعلام رسمیت جلسه، زن جوان در خصوص اتهام سرقت گفت: «آن وسایلی که به شهرستان بردم برای خودم بود.» سپس در خصوص اتهام آدم‌ربایی نیز گفت: «وقتی کیوان ما را تهدید کرد، دست و پایش را بستیم تا از خانه بیرون نرود و زخم سرش بهتر شود. نمی‌دانستم این کار آدم‌ربایی است.» در ادامه برادر متهم نیز با تأیید توضیحات خواهرش از خودش دفاع کرد. در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار