کد خبر: 936009
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
اختلافات و درگیری‌های خانوادگی بین بستگان اگر از طریق قانون یا با میانجیگری ریش سفیدان و بزرگان فامیل حل و فصل نشود گاهی به کینه‌های قدیمی تبدیل می‌شود که سرانجامی جز پشیمانی ندارد
اختلافات و درگیری‌های خانوادگی بین بستگان اگر از طریق قانون یا با میانجیگری ریش سفیدان و بزرگان فامیل حل و فصل نشود گاهی به کینه‌های قدیمی تبدیل می‌شود که سرانجامی جز پشیمانی ندارد، مانند پرونده مرد جوانی که به خاطر کینه قدیمی از بستگانش عکس‌های خصوصی آن‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کرد که پس از طرح شکایت شناسایی و بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل دختر ۲۵‌ساله‌ای به اداره پلیس رفت و از فرد ناشناسی به اتهام انتشار عکس‌های خصوصی‌اش در فضای مجازی و شبکه اینستاگرام شکایت کرد. شاکی گفت: من صفحه اینستاگرام دارم، اما فقط بستگان و دوستانم به صفحه‌ام دسترسی دارند. چند روز قبل متوجه شدم صفحه جعلی به نام من در اینستاگرام باز شد و تمامی عکس‌های خصوصی‌ام در آن بارگذاری شده است. به همین دلیل از فردی که عکس‌های مرا در فضای مجازی منتشر کرده است، شکایت دارم. پس از طرح این شکایت پرونده برای بررسی در اختیار مأموران پلیس فتای تهران بزرگ قرار گرفت و مأموران تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند. همزمان با ادامه تحقیقات مأموران با شکایت‌های مشابه‌ای روبه‌رو شدند که بررسی‌ها نشان می‌داد همه شاکی‌ها با شاکی اولی نسبت فامیلی دارند. بدین ترتیب این احتمال برای مأموران قوت گرفت که عامل انتشار عکس‌های شاکیان فرد آشنایی است که به دلایلی عکس‌های دختران و زنان جوان را در فضای مجازی منتشر می‌کند. کارآگاهان پلیس فتا در اقدامات پلیسی خود دریافتند متهم پس از دسترسی پیدا کردن به حریم خصوصی شاکی‌ها در فضای مجازی با ایجاد صفحه جعلی در شبکه مجازی به نام آنها، عکس‌های خصوصی آن‌ها را در همان صفحات منتشر می‌کند. سپس مأموران تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه در نهایت عامل انتشار عکس‌های خصوصی زنان و دختران جوان را که مردی ۳۵‌ساله بود شناسایی و در مخفیگاهش حوالی خیابان ستارخان بازداشت کردند. متهم پس از انتقال به اداره پلیس ابتدا منکر جرم خود شد، اما وقتی با مدارک و دلایل روبه‌رو شد به جرم خود اعتراف کرد. متهم گفت: من از بستگان نزدیک شاکی‌ها هستم. مدتی است با آن‌ها اختلاف دارم و به همین دلیل تصمیم گرفته بودم از آن‌ها انتقام بگیرم تا اینکه چندی قبل به واسطه رابطه خانوادگی و خویشاوندی به صفحات خصوصی آن‌ها در اینستاگرام دسترسی پیدا کردم و عکس‌های خصوصی آن‌ها را جمع‌آوری و پس از باز کردن صفحه جعلی به نام آن‌ها در اینستاگرام عکس‌های خصوصی آن‌ها را شبکه‌های مجازی به ویژه اینستاگرام پخش و برخی مطالب کذب و دروغین را نیز به آن‌ها منتصب کردم. سرهنگ کارآگاه تورج کاظمی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتای) تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم روانه زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار