کد خبر: 935926
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: طرح نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر یک طرح موفق بوده و به عنوان الگوی پروژه گردشگری استان معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در بازید از عملیات اجرابی پل شیشه‌‌ای ایران در هیر اظهار داشت: طرح نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر یک طرح موفق بوده و به عنوان الگوی پروژه گردشگری استان معرفی می‌شود.

وی با اشاره به این که عملیات اجرایی نخستین پل تمام ظیشه‌ای ایران در هیر به صورت سریع و با حمایت مسئولان و اقدامات جهادی سرمایه‌گذار اجرا و در حال تکمیل است گفت: در حل حاضر سرمایه‌گدار به تمام تعهدات خود عمل کرده است که تلاش‌های انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به بازدیدی که از عملیات اجرایی این پل در هیر داشتیم عملیات اجرایی انجام یافته روند قابل قبولی دارد و شبانه‌روز برای اتمام این پروژه تلاش داریم.

فلاحی بیان کرد: امام جمعه اردبیل، استاندار و فرماندار اردبیل و نمایندگان مردم استان در مجلس اهتمام ویژه‌ای به اجرای این پل دارند و پیگیر این پروژه هستند که بابکارگیری تمام تلاش خو برای اتمام این پروژه در حال انجام است.

وی اظهار کرد: نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر اوایل اسفند ماه به بهره‌برداری می‌رسد و هم‌اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اختصاص اعتبارات ویژه به جاده منتهی به پل هیر خبر داد و افزود: این پروژه تا قبل از اتمام این پروژه به اتمام می‌رسد.

فلاحی تصریح کرد: در حال حاضر برای ساماندهی جاده دربند و ورودی دربند و پل هیر اعتبارات خوبی اختصاص یافته و از لحاظ جاده و راه هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی از اختصاص اعتبارات توسط میراث فرهنگی استان برای اجرای انشعابات پل هیر خبر داد و افزود: طبق وعده‌های داده شده این پروژه نیز در موعد مقرر به مرحله تکمیل می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذار خبر داد و گفت: ما قدردان تلاش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم و حمایت‌های همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران طبق تاکیدات استاندار اردبیل وجود دارد.

فلاحی افزود: در کنار مجموعه گردشگری پل هیر بخش‌های گردشگری دیگری از جمله زیپ لاین ، رستوران شیشه‌ای و مراکز تفریحی و گردشگری ایجاد می‌شود و حمایتهای همه‌جانبه‌ای برای تکمیل فازهای بعدی پروژه وجود دارد.

فلاحی گفت: با افتتاح نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر تحول عظیمی در بخش گردشگری به وجود می‌آید و بی‌شک شاهد افزایش چشم‌گیر گردشگران داخلی و خارجی در منطقه خواهیم بود.

وی اظهار کرد: جذب گردشگران داخلی و خارجی اولویت مهم است که در این زمینه طرح‌ها و پروژه‌ها بکر سرمایه‌گذاری می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب گردشگران داشته باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیتی که بخش هیر در بومگردی دارد در این زمینه نیز برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم از این ظرفیت برای حضور گردشگران استفاده کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر