کد خبر: 935844
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
در چهار محال و بختیاری
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری حرکت پرتوان بسیجیان در عرصه‌های مختلف را ضامن پایداری انقلاب اسلامی و رسیدن به چهلمین سال انقلاب دانست و ادامه داد: ارتباط جوانان انقلابی و بسیجی با مجموعه‌هایی مانند جهاد دانشگاهی که استعدادهای آنان را شناسایی و ارتقا می‌دهد باعث افزایش روحیه امیدواری در جوانان شده و نتیجه‌های شاخصی را در برداشته است.
حمیرا رحیمی
مرتضی کریمی با تبریک هفته بسیج، گفت: امام خمینی(ره) پس از اعلام فرمان تشکیل بسیج، بر تشکیل هسته‌های مقاومت در جهان اسلام تأکید کردند. 
وی با اشاره به اینکه امروز با وجود اقدامات دشمنان، مسلمانان در سراسر جهان برای تبیین دین اسلام تلاش می‌کنند، افزود: اکنون در منطقه خاورمیانه نیز شاهد یک بسیج عظیم مردمی هستیم که انقلاب اسلامی توانست از این ظرفیت استفاده کند و حرکت دشمنان استکباری را پاسخ دهد. 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه رسیدن به اهداف بسیج در گرو تلاش همه مجموعه‌هاست، تصریح کرد: بدون حرکت جهادی مجموعه هایی مانند جهاد دانشگاهی، جهاد علمی و جهاد سازندگی بسیجیان، رسیدن به این اهداف میسر نیست. 
کریمی حرکت پرتوان بسیجیان در عرصه‌های مختلف را ضامن پایداری انقلاب اسلامی و رسیدن به چهلمین سال انقلاب دانست و ادامه داد: ارتباط جوانان انقلابی و بسیجی با مجموعه‌هایی مانند جهاد دانشگاهی که استعدادهای آنان را شناسایی و ارتقا می‌دهد باعث افزایش روحیه امیدواری در جوانان شده و نتیجه‌های شاخصی را در برداشته است. 
وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی در سه زمینه فرهنگی، اجتماعی و سازندگی؛ اردوهای جهادی را برگزار می‌کند، اضافه کرد: در عرصه اجتماعی نگاه ویژه بسیج به جمعیت حاشیه شهرها است و گروه جهادی امام حسن(ع) در حال شناسایی و رفع محرومیت‌های اجتماعی استان متناسب با اولویت‌ها هستند. 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی در مناطق شناسایی شده و دورافتاده را از اولویت‌های فرهنگی اردوهای جهادی برشمرد و افزود: حضور گروه‌های جهادی فرهنگی در مناطق مختلف به صورت مستمر بوده و نتیجه اردوهای قبلی ارزیابی می‌شود. 
کریمی محرومیت‌زدایی را اولویت اردوهای جهادی سازندگی در بسیج دانشجویی عنوان و اظهار کرد: آگاه‌سازی، اصلاح امورات جاری و انجام کارهای عمرانی از بخش‌های مختلف این حرکت دانشجویی است که با همکاری مردم محلی مناطق و دستگاه‌های مرتبط انجام می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر