کد خبر: 935764
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
همزمان با سالروز تشکیل بسیج؛
همزمان با سالروز تشکیل بسیج، تجمع بزرگ بسیجیان با حضور اقشار بسیج و مسئولان استان، فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ حسن دهفانی‌نیا فرمانده سپاه شهرستان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: هفته بسیج فرصت بزرگی برای قدردانی از دلاوردمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و ایثارگران است و ما با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج گفت: امروز بسیجیان با حضور حماسی خود اقتدار و عظمت ایران را به دنبال نشان دادند.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل بیان کرد: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده و در عرصه‌های دفاعی و امنیتی کمک به محرومان نیازمندان و عمران و آبادانی گام برداشته و همیشه یار و یاور مردم بوده است.

دهقانی‌نیا با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه و جنگ‌های روانی در کشور اظهار کرد: با هوشیاری و بصیرت ملت ایران و بسیجیان تمام نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده شده است.

وی تصریح کرد: امروزه بسیج مظهر اقتدار و عظمت بوده است و روز به روز بر قدرت  و انسجام بسیج افزوده می‌شود.

وی از تلاش‌های تمامی دستگاهّهای اجرایی استان برای برگزاری باشکوه تجمع بسیجیان اردبیل قدردانی کرد و افزود: این مراسم به صورت باشکوه و منظم برگزار شد.

وی تصریح کرد: امروزه کشورمان به امنیت همه‌جانبه دست یافته و این امنیت و اقتدار در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر