کد خبر: 935712
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
سرپرست سازمان فضای سبز شهری شهرداری کرج خبر داد
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: ساخت پارک و بوستان در مناطق کم برخوردار از مهمترین اهداف مدیریت شهری کرج است.

پیمان بضاعتی‌پور اظهار کرد: منطقه 4 مهر شهر کرج علی رغم وجود باغ سیب و برخورداری از فضای سبز مطلوب در منازل مسکونی، با مشکل کمبود پارک و فضای سبز عمومی مواجه است.

این مسئول اضافه کرد: باتوجه به رسالت مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در احداث پارکها و بوستان‌ها در مناطق کم برخوردار از طریق افتتاح پروژه‌های جدید، امید است علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز دسترسی بیشتر شهروندان به پارکها و بوستان‌ها در مناطق کم برخوردار نیز میسر شود.

وی ادامه داد: بر این اساس از ابتدای سال 93 پروژه بوستان مهر شهر و گذر سبز بین فازی با مساحتی بالغ بر 14 هکتار آغاز شده و هم اکنون فاز یک و دو پروژه گذر سبز که به صورت خطی از شمال به جنوب ادامه می یابد تکمیل و در آستانه بهره بهرداری قرار دارد.

به گفته بضاعتی‌پور، گذرسبز بین فازی با مساحت 2 هکتار دارای کاربردهای مختلف فرهنگی و ورزشی بوده و علاوه بر برخورداری از فضای سبز مناسب و تجهیز آن به مبلمان پارکی و کابل کشی برق و تامین روشنایی می تواند نوید بخش بهبود فضای سبز منطقه و ایجاد فضایی مناسب برای حضور ورزشکاران و خانواده‌ها  باشد تا بتوانند فارغ از زندگی پرهیاهوی شهری برای لحظاتی آرامش و فراغ بال را در این محیط تجربه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار