کد خبر: 935710
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
فرمانده سپاه البرز :
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: تلاش دشمنان بر وحدت شکنی بین مسلمانان و ایجاد تفرقه بین آنها متمرکز است.

سردار سید یوسف مولایی در جشن میلاد با سعادت پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع ) که با عنوان وحدت و مردمیاری بسیج در کرج برگزار شد، افزود: دشمنان تلاش می کنند تا با ایجاد تفرقه بین سنی و سنی، شیعه و شیعه و سنی وشیعه به اهداف خود که ضربه زدن به امت اسلامی است دست یابند.

وی اضافه کرد: در سوریه و عراق می بینیم که بیشتر مساجدی که تخریب می شوند مربوط به سنی ها بوده و این نشان می دهد که وهابیت به سنی ها هم رحم نمی کند.

مولایی گفت: تفرقه بین مسلمانان کلید واژه دشمنان اسلام و امت اسلامی است و می توان گفت که تفرقه عامل اصلی حرکت دشمنان است.

وی ادامه داد: دشمنان از اسلام چهره ای خشن و غیر واقعی نشان داده اند و اگر در سایت های اینترنتی جستجو کنید می بینید که چگونه در زیر پرچم لااله الا الله و محمد رسول الله(ص) گردن کافر و مسلمان را می برند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز ادامه داد: سیمای مهربان، با کرامت و همه خوبی هایی که در یک انسان متجلی است خداوند در قرآن به پیامبر نسبت داده اما وهابیت و شیعه انگلیسی که هر 2 برخاسته از لندن هستند چهره ای خشن را نشان می دهند.

مولایی افزود: چندین شبکه تلویزیونی در انگلستان به وهابیت و شیعه انگلیسی اختصاص داده اند که تفرقه بیندازند.

وی ادامه داد:امروز نیز قماربازی مانند ترامپ اختلاف بین شیعه و سنی را طراحی می کند و کشورهای اسلامی را به کام جنگ و خونریزی می برد.

مولایی افزود: باید تلاش کنیم تا وحدت بین خود را حفظ و اجازه سو استفاده به دشمنان را ندهیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان هزاران میلیارد دلار به کشوری مانند سوریه خسارت وارد کرده اند خاطر نشان کرد: دشمنان در داخل و خارج به دنبال ایجاد واگرایی اجتماعی و شکاف اجتماعی، مذهبی و قومی است با وحدت باید جلوی این طراحی ها را گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار