کد خبر: 935577
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان
سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان از تصویب یک پروژه شهری با هدف توسعه و ارتقاء تفرجگاه کوهستان سمنان با هدف بهره مندی مسافران و زار همچنین شهرندان سمنانی خبر داد و گفت: احداث یک سالن آمفی تئاتر روباز در بالای این کوه و ساخت یک پل معلق از یژگی های این پرژه است.

حسن عبداله زاده با اعلام این خبر افزود: با پتانسیل های موجود در پارک کوهستان، این مکان به فضایی زیبا و تفریحی برای شهروندان سمنان و مسافران خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه راه دسترسی به این پارک از شهرک روزیه و جاده سمنان-مهدیشهر است، اظهار کرد: قرار است تا یک ماه آینده عملیات اجرایی مسیری از کمربندی تهران- دامغان به پارک کوهستان احداث و این پارک مکانی برای استراحت مسافران تبدیل گردد .

وی افزود: همچنین با وجود نهر گل رودبار در این منطقه، پارک مسافر در ضلع شمالی این پارک احداث و در قسمت غربی نهر نیز جاده سلامت برای پیاده روی و دوچرخه سواری شهروندان ایجاد و زیبا سازی می شود .

عبداله زاده در ادامه تصریح کرد:همچنین ایجاد یک سالن آمفی تئاتر روباز در بالای این کوه و ساخت پل معلق از دیگر برنامه هایی است کار اجرایی آن را سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری دنبال می کند .

سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان افزود: ایجاد بند خاکی نیز از دیگر اقداماتی است که در جهت ذخیره سازی آب و زیبا سازی پارک کوهستان انجام می شود .

وی با اشاره به رایزنی مدیریت امور مشارکت ها و سرمایه گذاری شهرداری سمنان با چند سرمایه گذار افزود: ایجاد وسایل تفریحی به روز و جذاب نیز از دیگر برنامه هایی است که در صورت قطعی شدن به اطلاع شهروندان خواهد رسید

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر