کد خبر: 935413
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
رئیس جمهور با بیان اینکه ما یک جامعه انقلابی هستیم و در یک کشور بزرگ مثل ایران در کنار هم هستیم، گفت: ما یک خانواده بزرگ با ۸۰ میلیون جمعیت هستیم و طبیعی است مشکلاتی هم وجود دارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ما یک جامعه انقلابی هستیم و در یک کشور بزرگ مثل ایران در کنار هم هستیم، گفت: ما یک خانواده بزرگ با ۸۰ میلیون جمعیت هستیم و طبیعی است مشکلاتی هم وجود دارد.
‌دکتر روحانی روز گذشته در جلسه هیئت دولت، با اشاره به اینکه اشکالی ندارد که در یک کار کارشناسی اختلاف نظر داشته باشیم، تصریح کرد: باید موضوع را به کارشناس‌ها واگذار کنیم تا در سطح کارشناسی بحث کنند. هر موضوع حقوقی، دینی، عرفانی، اجتماعی و اقتصادی را که باید کارشناس‌ها در مورد آن بحث کنند، به سطح خیابان نیاوریم، نادرست مطرح نکنیم و مردم را به جان هم نیندازیم. رئیس جمهوری با بیان اینکه مسائل خیلی روشن است، گفت: چرا راجع به مسائل روشن می‌جنگیم. بله همه دنیا گرفتار پولشویی است. همه باید تلاش کنیم مفاسد را کم کنیم و راه پولشویی را ببندیم. روحانی افزود: باید با مواد مخدر بجنگیم ولی معتاد داریم. باید با دزدی بجنگیم متأسفانه دزد داریم. باید با فساد بجنگیم. متأسفانه رشوه داریم و نباید از بیان آن عصبانی بشویم. رئیس جمهور ادامه داد: اگر متأسفانه در دستگاه‌های حکومتی و ادارات ما در گوشه و کناری، رشوه‌ای هم باشد باید با آن بجنگیم و مبارزه کنیم. نباید ناراحت شویم.
روحانی با اشاره به اینکه ایران بزرگ‌ترین مدعی مبارزه با تروریسم است، تأکید کرد: امروز برای اینکه تروریست‌ها نتوانند از سیستم‌های مختلف مالی برای جابه‌جایی پول استفاده کنند هم باید بالاترین مدعی باشیم و هستیم. وی افزود: آیا کسی که در این منطقه مواد مخدر می‌فروشد، می‌آورد و می‌برد پولش کثیف نیست و آیا این پول کثیف در کشور و منطقه ما وجود ندارد. یعنی در کشور ما مواد مخدر نمی‌آید؟ روحانی با اشاره به فداکاری و تلاش‌های نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در مرز‌های شرقی و غربی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و دادگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر، گفت: متأسفانه مواد مخدر در کشور وجود دارد و باید با آن مبارزه کنیم؛ وقتی مواد مخدر هست، پول کثیف هم هست؛ این پول کثیف کجا می‌رود، یعنی یک گوشه و کناری پولشویی انجام می‌گیرد و پولشویی ممکن است در افغانستان، ترکیه و اروپا انجام بشود. رئیس جمهور با بیان اینکه می‌دانیم در کاری که باید برای مردم انجام دهیم نقص و ایراد داریم، خاطرنشان کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی را که برای کالا‌های اساسی می‌دهیم تا وقتی که به دست مشتری و مصرف‌کننده نهایی می‌رسد درست نمی‌توانیم کنترل کنیم؛ پس نقص و اشکال داریم و باید اشکال خودمان را رفع کنیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
عجبببببب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار