کد خبر: 935409
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر:
قدیر آرمیان گفت :باهمت ورزشکاران و مربیان منطقه ، ورزش اسلامشهر همچنان پیشتاز ورزش استان تهران است.
محمدرضا عباسی

قدیر آرمیان  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر ، گفت: کمیته ورزش هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر در هفته جاری قریب به ۳۰۰ مسابقه و برنامه‌های متنوع ورزشی وفرهنگی  برگزار خواهد کرد.
آرمیان با بیان اینکه در هفته فرهنگی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در خدمت شهروندان، ورزش‌کاران و قهرمانان هستیم، افزود: در اداره ورزش و جوانان با همت هیات‌های ورزشی و علاقه‌مندان به ورزش، سعی شده است که برای تمام سنین و به خصوص برای بانوان و دانش‌آموزان برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شود.
دبیر کمیته ورزش ستاد هفته فرهنگی ادامه داد: ۱۴۰ برنامه مسابقات ورزشی، آموزشی و فرهنگی با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی، هیات همگانی و حمایت شهرداری و شورای شهر در دو بخش آقایان و بانوان در بوستان‌های شهرستان از ۲۶آبان لغایت ۲ آذر برگزار خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: برگزاری ۳۰ مسابقه ورزشی، آموزشی، استاژ سمینار در رشته‌های تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون، پیرامید، برایتونیک، فوتبال، فوتسال، کوهپیمایی، صخره نوردی، والیبال، بسکتبال، ایروبیک و آمادگی جسمانی در دو بخش آقایان و بانوان از برنامه‌هایی است که در هفته فرهنگی اجرا خواهند شد.
آرمیان با بیان برگزاری ۸۸ مسابقه ورزشی داخل مدارس بین دختران و پسران دانش آموز با همکاری اداره ورزش و حمایت اداره آموزش و پرورش افزود: از ۲۶آبان لغایت ۲ آذر  هشت  مسابقه ورزشی در بخش چهاردانگه و چندین همایش نیز برگزار خواهد شد.
وی با اعلام اینکه در هفته فرهنگی در شهر احمدآباد شاهد برگزاری ۶ مسابقه و همایش برای آقایان و بانوان خواهیم بود، تاکید کرد: در بخش مرکزی اسلامشهرنیز شاهد برگزاری دوازده مسابقه ورزشی و همایش برای علاقمندان در سطح روستاهای ده عباس، بهرام آباد، نظام آباد، علی آباد طبانچه و حسین‌آباد و شهر اسلامشهر خواهیم بود.
آرمیان برگزاری ۱۰ مسابقه ورزشی در ادارات شهرستان اسلامشهر را یادآور شد و افزود: برگزاری همایش بزرگ شادپیمایی وکارناوال عروسکی از میدان باغ فیض تا سالن شهید مصطفی خمینی یکی از پر طرفدارترین برنامه‌های این هفته است که برگزار خواهد شد.
دبیر کمیته ورزشی هفته فرهنگی،  برگزاری همایش پیاده روی در بخش احمد آباد و بخش چهاردانگه  را از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگ برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری همایش جوان طلایی  و تجلیل از بهترین‌های ورزشی شهرستان و دیدار از قهرمانان با حضور مسئولین، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر