کد خبر: 935309
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
فرمانده بسیج امام صادق (ع) اصفهان :
5بسیج امروز چهره پررنگ خدمت‌رسانی را سرلوحه برنامه‌ها قرار داده است تا در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و... از مردم شهر اصفهان رفع نیاز کند و بسیج بیش از هر زمان دیگری آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ناهید ایزدی از اصفهان ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان درجمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج یک حرکت مردمی برای مردم به جهت خدمت‌رسانی خالصانه و بدون منت برای همه مردم است و امروزه بیش از هر روز دیگری انقلاب اسلامی با قدرت بیشتری به سمت اهداف و آرمان‌ها حرکت می‌کند و بسیج یک ضرورت برای آن محسوب می‌شود.
سرهنگ علی مقواسازگفت: بسیج امروز چهره پررنگ خدمت‌رسانی را سرلوحه برنامه‌ها قرار داده است تا در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و... از مردم شهر اصفهان رفع نیاز کند و بیش از هر زمان دیگری آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.
وی بیان کرد: بسیج امروز با بصیرت و آگاهی تمام با پیروی از رهنمودهای رهبری آماده خنثی کردن هرگونه توطئه‌های داخلی و خارجی است و در واقع از منظر مقام معظم رهبری خداوند بسیج را به قلب امام الهام کرد تا این بسیج به وجود آمد و این شجره طیبه در سرتاسر منطقه به بسیج جهانی مستضعفین تبدیل شده است.
مقواساز ابراز داشت: بسیج یک مجموعه‌ای است که در همه مساجد، ادارات، مدارس و اقشار پرتوان، خوش‌ذوق، پرنشاط و زنده فعالیت‌های مؤثری را به دنبال دارد، در این هفته بیش از 5 هزار برنامه در 1200 رده بسیج در ناحیه امام صادق در حال برگزاری است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: ازجمله این برنامه‌ها اعزام سرگروه جهادی به مناطق محروم و حاشیه شهرها به جهت ارائه خدمات تخصصی از قبیل پزشکی، عمرانی، آموزشی، اقتصادی، کارآفرینی و فرهنگی در سطح شهرستان اصفهان است که توسط 20 هزار نفر از جهادگران بسیجی انجام می‌شود.
وی یادآور شد: برپایی جشن ازدواج آسان برای بیش از 60 زوج بسیجی با هدف ارتقای فرهنگ ازدواج آسان در سطح شهر اصفهان، اجرای طرح پیوند آسمانی، جمع‌آوری جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند بیش از 200 زوج شهر اصفهان، ارائه خدمات پایش سلامت دندانپزشکی، ویزیت تخصصی و عمومی برای 4 هزار نفر از آحاد مردم در شهر اصفهان نیز از اقدامات دیگر بسیج ناحیه امام صادق (ع) است، بخشی از اعزام پزشکان هفته گذشته در منطقه زینبیه و حصه صورت گرفت.
مقواساز عنوان کرد: تعمیر و بازسازی بیش از 100 منزل مسکونی محرومان و نیازمندان توسط یک هزار جهادگران بسیجی، اجرای طرح همگام با کشاورز در مناطق روستایی شهرستان اصفهان توسط مهندسان بسیجی کشاورزی برای بالا بردن بهره‌وری در حوزه کشاورزی، بازدید از هزار خانواده شهید و ایثارگر توسط 10 هزار بسیجی در اصفهان، افتتاح 4 پروژه کارآفرینی به جهت اشتغال‌زایی انجام می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان تأکید کرد: اردوی یک‌روزه 11 هزار نفره دانش‌آموزان در خانه مشروطه، آغاز پویش مطالعاتی کتاب با توزیع بیش از 10 هزار جلد کتاب «سلام بر ابراهیم»، اجرای بیش از 200 برنامه جذاب، پرنشاط و پرتحرک ویژه دختران با هدف ارتقای خودآگاهی و مهارت‌های زندگی توسط بسیج خواهران در سطح پایگاه‌های بسیج خواهران و مدارس نیز از جمله اقدامات ناحیه امام صادق (ع) است.
وی اذعان داشت: کارگاه‌های خانواده مقاوم به منظور تقویت اقتصاد خانواده برای مادران بسیجی، برگزاری بیش از 2 هزار نشست مادرانه با هدف ارتقای آگاهی مادران نحوه ارتباط‌گیری با فرزندان با حضور بیش از 60 هزار نفر از مادران شهر اصفهان، برنامه‌های مشاوره فردی و گروهی با موضوع سبک زندگی، رفتار خانواده و مشکلات تحصیلی سالانه در ناحیه امام صادق (ع) صورت گرفته است.
مقواساز با اشاره به هفته بسیج مطرح کرد: سر زدن و گروه‌های بسیج به بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران و تعدادی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج برگزار می‌شود و نزدیک به 100 مسابقه ورزشی در سطح رده‌ها هم در هفته بسیج برپا خواهد شد؛ اگر مردم بافرهنگ بسیجی آشنا شوند زندگی پرنشاطی خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر