کد خبر: 935240
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام
مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام گفت:همه زنان خانه داری که کمتراز 50 سال سن دارند، می توانند نسبت به ارائه تقاضا و انعقاد قرار داد بیمه اقدام نمایند.

سهیلا ملکشاهی گفت: وظیفه داریم به مادران و زنان که کانون خانوادها را گرم نگه میدارند خدمات مناسب برای بهبود معیشت شان ارائه دهیم.

وی افزود: به این منظور بیمه زنان خانه دار را در دستور کار این سازمان قرار داده ایم.

ملکشاهی خاطر نشان کرد: به منظور گسترش چتر بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در جامعه، زنان خانه دار در صورت تمایل می توانند با استفاده از مقرارت بیمه صاحبان حرفه و مشاغل آزاد، زیر چتر حمایتی های بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی قرار گیرند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ادامه داد: به این منظور، زنان خانه دار می توانند به نزدیکترین شعبه سازمان تامین اجتماعی در محل سکونت خود مراجعه نموده و با ارائه درخواست، عقدقرداد و پرداخت حق بیمه، از خدمات و حمایت های قانونی سازمان تامین اجتماعی بهره مندشوند.

این مقام مسئول عنوان کرد: زنان خانه داری هم که حداقل 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند، بدون شرایط سنی می توانند از بیمه زنان خانه دار استفاده کنند.

 ملکشاهی اذعان داشت: همه زنان خانه داری که کمتراز 50 سال سن دارند، می توانند نسبت به ارائه تقاضا و انعقاد قرار داد بیمه اقدام نمایند.

 وی با اشاره به سن متقاضان افزود: چنانچه سن متقاضی در زمان ثبت تقاضا بیش از 50 سال باشد پذیرش درخواست وی منوط به دارا بودن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مدت مازاد سنی خواهد بود, به این معنا که اگر فردی در زمان تقاضا دارای 52سال و 3ماه سن باشد، در صورتی می تواند از بیمه خانه دار استفاده کند که 2 سال و سه ماه سابقه پرداخت حق بیمه نزد سازمان داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر