کد خبر: 935134
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز با بیان اینکه ‌البرز زمین‌های صنعتی برای بانوان کارآفرین در نظر گرفته و تا ٢٠ درصد قیمت آن را کاهش داده است، ‌گفت: وام هایی تا سقف ٥٠٠ میلیون تومان برای واحدهای کوچک و متوسط در اختیار بانوان کارافرین قرار داده ایم.

محمد امین بزازی پور فرشی در نشست سراسری تخصصی مشاوران و بانوان کارآفرین صنایع کوچک و متوسط شهرک های صنعتی ایران در استانداری البرز، اظهار کرد: برای ما افتخاری است که در بین شیرزنان فعال در حوزه صنعت حضور دارم و این بانوان جدا از کارآفرینی نقش مهمی در تحکیم بنیاد خانواده ها ایفا ‌کرده اند.

فرشی با اشاره به اینکه استان البرز جوانترین استان در کشور است، گفت: شاخص هایی که استان در حوزه صنعت دارد بی نظیر است چراکه البرز پر تراکمترین تعداد در حوزه بانوان کارآفرین در صنعت را دارد.

وی افزود: ‌بانوان بسیاری در حال فعالیت اقتصادی در حوزه صادرات هستند، امیدواریم مشکلات صادراتی که پیش روی این تولیدکنندگان وجود دارد حل شود.

فرشی با اعلام اینکه در حال حاضر  ١٨ طرح صنعتی که مالکیت و مدیریت طرح ها با بانوان است‌ داریم گفت‌: فعالیت ‌این طرح ها در شهرک های استان است و بزودی به بهره برداری می رسد.

 ‌وی افزود: ‌رقم بسیار خوبی برای اشتغال در این طرح ها پیش بینی شده است.

فرشی خاطرنشان کرد: استان البرز در هرم جمعیتی بالاترین رقم در سن ٣٠ تا ٣٥ را دارد، که بانوان  تحصیلکرده ‌در این سنین آماده به کار هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صتعتی استان البرز با اشاره به اینکه بانوان نیاز به اشتغال پایدار دارند، گفت: نیاز به موقعیت هایی در حوزه اشتغال است که این عزیزان تجربیات، علوم و فنون خود به عرصه ظهور برسانند.

وی افزود:اقدامات بسیار خوبی برای بانوان صورت گرفته تا هر کدام از بانوان کارآفرین در حوزه کارآفرینی و مهارت آفرینی در اشتغال هر نوع دوره آموزشی که  خود یا کارکنانشان نیاز داشته باشند مجموعه شهرک های صنعتی آمادگی برگزاری آن را دارد.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری تورهای صنعتی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: ‌البرز زمین های صنعتی برای بانوان کارآفرین در نظر گرفته که قیمت این زمین ها را  ٢٠ درصد کاهش داده است همچنین میزان مدت اقساط را افزایش داده تا سرمایه های خود را درجهت تولید بکار ببرند.

وی در پایان افزود: ‌همچنین وام هایی تا سقف ٥٠٠ میلیون برای واحدهای کوچک و متوسط با نرخ سود ١٣ درصد در قالب کمک های فنی و اعتباری در اختیار بانوان کارافرین قرار می دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار