کد خبر: 935124
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
مرجع تقلید شیعیان گفت: باید از خدا بخواهید در مسئولیت خودموفق شده و برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و ارتباط خود را هیچ گاه با مرجعیت قطع نکنید، چون مرجعیت مرکز شنیدن درد‌های مردم است.
جوان آ‌نلاین: آیت الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار سرپرست جدید استانداری قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: باید با اقدامات خود جامعه را راضی کرده و مردم از فعالیت‌هایی که برای قم انجام می‌دهید رضایت داشته باشند.

وی افزود: سراسر دنیا را بگردید هیچ جا مثل قم وجود ندارد و مرکزیت قم امروز از نجف هم بالاتر رفته است، امام صادق (ع) فرمود که دامن علم از نجف جمع شده و در قم گسترده می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ارزش و جایگاه شهر مقدس قم تصریح کرد: امروز علم از قم به سراسر جهان توزیع می‌شود، شهر قم ام القرای جهان اسلام است و مسئولیت در این شهر بسیار مهم و با ارزش است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ادامه داد: باید از خدا بخواهید در مسئولیت خودموفق شده و برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و ارتباط خود را هیچ گاه با مرجعیت قطع نکنید، چون مرجعیت مرکز شنیدن درد‌های مردم است.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: مراجع تقلید مرجع درد‌های مردم بوده و ما این درد‌ها را به مسئولان انتقال می‌دهیم و از سرپرست استانداری و دیگر مسئولان انتظار می‌رود که ارتباط خود را با مراجع تقلید قطع نکرده و از مشاوره آنان بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند بشر را مصداقی برای ادای حقوق قرار داده و در رساله امام سجاد (ع) مشاهده می‌شود که مجموعه حقوق در زندگی انسان نهفته است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار