کد خبر: 935111
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید به اینکه طرح مجلس و دیدگاه آن نسبت به استانی کردن انتخابات خوب و قابل قبول است، گفت: راه و مسیری که مجلس برای اجرای این طرح انتخاب کرده صحیح نیست، چراکه قطعا با اجرای این طرح، شور و نشاط انتخاباتی کاهش خواهد یافت.

احمد علیرضابیگی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تصور می‌کند که با طرح استانی کردن انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌تواند افراد کارآمدتر و با توانایی بالا را به مجلس راه بدهد.

وی افزود: مجلس تلاش می‌کند تا با طرح انتخابات استانی مجلس شورای اسلامی بتواند به دور از موضوعات محلی در سطح ملی ایفای نقش کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس  با تاکید به اینکه طرح مجلس و دیدگاه آن نسبت به استانی کردن انتخابات خوب و قابل قبول است، تصریح کرد: راه و مسیری که مجلس برای اجرای این طرح انتخاب کرده صحیح نیست چراکه قطعا با اجرای این طرح، شور و نشاط انتخاباتی کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: البته یکی دیگر از معایب این طرح این است که برخی حرکات حزبی در اولویت قرار خواهد گرفت و مردم این برداشت را خواهند داشت که بدون حمایت حزبی نمی‌توانند به مجلس راه پیدا کنند.

بیگی متذکر شد: بنده به شخصه مخالف استانی شدن انتخابات مجلس هستم و گمان می‌کنم این طرح با سیاست‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید فردی در دورترین نقاط کشور نیز احساس کند که رای او در صندوق انتخابات موثر است، تناقض دارد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار نقاط مثبت طرح باید به نقاط ضعف آن نیز توجه کنیم تا به مجلس شورای اسلامی و محل قانون‌گذاری رنگ سیاسی ندهیم تا مجلس متمرکز به کارهای قانونی، عمرانی و برای آبادانیو شور تلاش کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر