کد خبر: 935022
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه تهدیدات آینده بر پایه علم و فناوری طراحی می‌شود، خاطرنشان کرد: برای مقابله با تهدیدات آینده باید توانمندی نیرو‌های مسلح بر پایه علم، فناوری و تهدیدات آینده ارتقا یابد.
جوان آنلاین:‌ معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه تهدیدات آینده بر پایه علم و فناوری طراحی می‌شود، خاطرنشان کرد: برای مقابله با تهدیدات آینده باید توانمندی نیرو‌های مسلح بر پایه علم، فناوری و تهدیدات آینده ارتقا یابد.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در نخستین همایش هم افزایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان و مسئولین دانشگاه‌های افسری ارتش که به میزبانی دانشگاه امام علی (ع) برگزار شد، گفت: دانشگاه‌های افسری ارتش مهد پرورش و تربیت فرماندهان و مدیران آینده ارتش است که تأمین امنیت کشور را بر عهده دارند.


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دانشگاه‌های افسری ارتش فرماندهان آینده را به منظور مقابله با تهدیدات روز و آینده تربیت می‌کنند، تاکید کرد: تهدیدات آینده برپایه علم و فناوری طراحی و برنامه ریزی می‌شود، از این رو آمادگی رزمی، ارتقا توانمندی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح کشور باید در یک مسیر هدفمند و بر پایه تهدیدات آینده باشد.


وی تصریح کرد: در دانشگاه‌های افسری ارتش، تربیت و آموزش در کنار یکدیگر قرار دارد و در این راستا برنامه‌های مطلوبی در دستور کار قرار گرفته است.


معاون هماهنگ کننده ارتش خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های رزمی در کنار آموزش‌های علمی به این دلیل است که جوانان امروز در آینده بتوانند در مقابل تهدیدات به روز قدرت پاسخگویی داشته باشند و قدرت بازدارندگی خود را به نمایش بگذارند.


امیر دریادار سیاری بیان کرد: اگر توان رزمی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح بالا باشد هیچ دشمنی به خود اجازه نخواهد داد تا چشم طمع به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.


وی افزود: آمادگی رزمی و توان دفاعی بالا برای مقابله با تهدیدات و حفظ انقلاب اسلامی بسیار لازم است و در این زمینه باید در حوزه نیروی انسانی به ویژه در زمینه تقویت و آمادگی رزمی برنامه‌های مطلوبی طراحی شود.
معاون هماهنگ کننده ارتش، نقش دانشگاه‌های افسری را در ارتش بسیار مهم دانست و گفت: ارتقای توانمندی تربیتی و آموزشی در دانشگاه‌های افسری از اهداف مهم است.

منبع: ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
احسنتتتتتت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار