کد خبر: 935020
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
گفت وگوی "جوان آنلاین" با عضو شورای فنی کشتی فنی در پی انتخاب مجدد بنا
محمد بنا در حالی با حکم سرپرست کشتی تا المپیک ۲۰۲۰ برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب شد که در این بین برخی از اعضای شورای فنی از انتخاب این مربی بی اطلاع بودند.رحیم علی ابادی عضو شورای فنی کشتی فنی یکی از این افراد است.

سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : محمد بنا در حالی با حکم سرپرست کشتی تا المپیک ۲۰۲۰ برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب شد که در این بین برخی از اعضای شورای فنی از انتخاب این مربی بی اطلاع بودند.رحیم علی ابادی عضو شورای فنی کشتی فنی یکی از این افراد است.

وی در گفت وگو با "جوان آنلاین " درباره انتخاب محمد بنا گفت: ما هم خوشحالیم که کشتی فرنگی از حالت بلاتکلیفی درآمد.چند روز پیش سرمربی کشتی آزاد انتخاب شد و حالا محمد بنا دوباره به کشتی برگشته و این جای خوشحالی است. به شخصه از حضور مجدد محمد بنا خوشحالم .او مدتی بنا بر خواست خودش از کشتی کناره گیری کرد و حالا دوباره بازهم به کشتی برگشته است.

وی افزود: البته برای انتخاب بنا با من صحبت نکردند اما شنیده ام که با چند تا از دوستان صحبت کرده اند. به هر حال فرقی هم نداره نظر من هم مثل نظر دوستان است و از انتخاب مجدد محمد بنا خوشحالم.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه بنا عمرش را درکشتی گذرانده اظهار داشت: انتخاب بنا را باید به فال نیک گرفت.یادم هست محمد بنا قبل از المپیک لندن چند سال را در همی خانه کشتی زندگی کرد. عمرش را برای کشتی گذاشت و حالا آمدن دوباره او به کشتی را باید به فال نیک گرفت.

رحیم علی آبادی با اشاره به اینکه این تغییرات برای کشتی مفید خواهد بود اظهار داشت: ببیند هر تغییری که از روی برنامه ریزی درست باشد سود آور خواهد بود.پوست اندازی در کشتی و آمدن بنا قطعا به نفع کشتی و نتایج آن را در آینده خواهیم دید. ما این را به فال نیک می گیریم و امیدوارم حالا که کشتی به امنیت فکری رسیده دوران خوبی را سپری کند.در ورزش هم پیروزی هست و هم شکست و امیدوارم اگر شکستی هم وجود داشت بتواند تحمل کند تا در مسابقات بعدی پیروز شود. او سالها زحمت کشیده و مربی موفقی بوده و امیدوارم از این پس هم موفق باشد.به شخصه باید تشکر کنم از کادر فنی سابق که با تمام سختی ها در جهت اعتلای کشتی قدم برداشتند.

وی در ادامه افزود: این که بنا گفته کار خود و تفکر خودش را دارد ، درست است. من هیچ وقت به خودم اضافه نمی دهم در کار مربی دخالت کنم اما زمانی که یقین پیدا کنم حرکتی به نفع کشتی نیست جلوی آن تاحد توان ایستادگی خواهم کرد. در کشتی بود و نبود امثال علی آبادیها مهم نیستند ، مهم هدف کشتی است که باید به آن برسیم. محمد بنا باید هر چه زودتر برنامه اش را اعلام کند و تمرینات را از سر بگیرد. ما مسابقات جهانی ۲۰۱۹ که سهیمه ورودی المپیک است را پیش رو داریم و بعد از آن هم مسابقات المپیک توکیو. پس دو مسابقات  مهم را پیش رو داریم. امیدوارم همه و همه و با حمایت ویژ وزارت ورزش کشتی به حالت قبل برگردد و در مسابقات جهانی و المپیک نتایج در خورشایسته ای کسب کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار