کد خبر: 935016
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
سردار شیرازی:
رئیس دفتر فرمانده کل قوا گفت: در طول ۴۰ سال گذشته سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توفیقات زیادی داشته، اما توقع رهبری از این سازمان کار ۱۰ برابری است.
جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، یازدهمین همایش سراسری روحانیون ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی آجا و با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از روحانیون ارتش با هدف بازخوانی انتظارات رهبری از روحانیون ارتش و مروری بر سیاست ها، راهبرد‌ها و جهت گیری‌های جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در ابتدای این همایش پس از خیر مقدم و ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد این سازمان توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی رئیس سارمان عقیدتی سیاسی ارتش؛ سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا طی سخنانی به تبیین فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در باره اهداف و انتظارات معظم له از روحانیون ارتش پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه برروی تعهد، خُلق خوش، مردمی بودن و دوری از تجمل گرایی توسط روحانیون سفارش ویژه‌ای دارند بویژه در حال حاضر که دشمنان تهاجم گسترده‌ای را در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی علیه ملت ما آغاز کرده‌اند. البته ایشان در مورد آحاد نیرو‌های مسلح همین نظر و فرمایش را دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اخلاص و تبلیغ دین در عمل را از دیگر انتظارات رهبری از روحانیون قلمداد کرد و گفت: روحانیون باید با رفتار خود، صِدق گفتارشان را تأیید کنند.

سردار شیرازی همچنین به خواست و نظر رهبر معظم انقلاب درباره کار ۱۰ برابری اشاره کرد و افزود: در طول ۴۰ سال گذشته سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توفیقات زیادی در راستای انجام مأموریت‌هایی که بر عهده‌اش گذاشته شده داشته، اما توقع رهبری از این سازمان کار ۱۰ برابری است که البته شدنی است چرا که کار‌هایی که تاکنون به انجام رسیده، روزی نشدنی به نظر می‌آمد.

بهره برداری از گنجینه دفاع مقدس، مطلب دیگری بود که سردار شیرازی از آن بعنوان یکی دیگر از مطالبات رهبری نام برد و افزود: بهره برداری از گنجینه دفاع مقدس امر بسیار مهمی است که لازم است در این زمینه کار ویژه انجام شود چرا که همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند اگر ما خاطرات جنگمان را ننویسیم دیگران آنطور که بخواهند می‌نویسند.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در ادامه افزود: روحانیون باید سنگ صبور کارکنان باشند که البته این شأن برای روحانیون سایر نیرو‌های مسلح نیز متصور است.

سردار شیرازی بازنگری روحانیون در اجرای مأموریت‌های خود را دیگر خواست و انتظار رهبری از روحانیون دانست و گفت: روحانیون ارتش باید بدانند تاکنون چه کاری انجام می‌دادند و برای آینده و با توجه به اقتضائات روز چه کار‌هایی را باید انجام بدهند.

وی در ادامه به رویش و گرایش مردم آزادی خواه جهان به انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: باید دراین زمینه به جوانان امید داد و به آن‌ها بویژه خیل عظیمی از جوانانی که خدمت مقدس سربازی را به ارتش و سایر نیرو‌های مسلح می‌آیند، گفت: دشمن رو به افول و شکست است که نمونه آن حضور جوانان مسلمان و معتقد در سوریه برای مقابله با داعش و گروه‌های تکفیری بود که حمایت تمام استعمارگران دنیا را به دنبال خود داشتند.

سردارشیرازی، بصیرت افزایی را دیگر خواست فرمانده معظم کل قوا دانست و افزود: باید خطر دشمن در گمراه کردن جوانان را بسیار جدی بگیریم و برای مقابله با آن تمام تلاش خود را بکار ببندیم.

وی همچنین گفت: الحمدلله امروز ارتش یکی از ستون‌های انقلاب و سازمان‌های موفق در اجرای مأموریت‌های محوله است و هماهنگی خوبی بین نیرو‌های مسلح وجود دارد.

سردار شیرازی در پایان سخنانش با بیان اینکه همه اعزه روحانی، بویژه روسای سابق سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش لازم در جهت ارتقای سطح کاری و معنویت کارکنان ارتش را داشته اند، افزود: روحانیون ارتش باید برای رضای خدا کار کنند و بدانند که خداوند باریتعالی به همه چیز آگاه است. فرمانده معظم کل قوا نیز اِشراف کاملی بر نیرو‌های مسلح دارند به نحوی که هر وقت ما به دستورات ایشان توجه کافی داشتیم برکات آن را نیز به عینه مشاهده کرده‌ایم و این توجه دقیق به فرامین ایشان باید در اینگونه همایش‌ها تبیین شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار