کد خبر: 935011
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
در حالی که رحیم علی آبادی از انتخاب محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بی خبر بوده، دو عضو دیگر شورای فنی می گویند در جریان این اتفاق بوده اند.
 
بهرام مشتاقی

جوان آنلاین: روز گذشته فدراسیون کشتی اعلام کرد محمد بنا با هماهنگی شورای فنی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب شده است اما رحیم علی آبادی یکی از اعضای شورای فنی اعلام کرد که در جریان انتخاب بنا نبوده است اما مشکلی با این موضوع ندارد و به دل نمی گیرد.

بلافاصله پس از این مصاحبه، فدراسیون کشتی دو مصاحبه کوتاه از دو عضو شورای فنی منتشر کردف که به شرح زیر است:

بهرام مشتاقی گفت: بنی تمیم سرپرست فدراسیون اکثریت اعضای شورای فنی تیم های ملی را در جریان انتخاب محمد بنا قرار داده است. تا جایی که اطلاع دارم بنی تمیم سرپرست فدراسیون قبل از انتصاب محمد بنا بعنوان سرمربی تیم ملی، اعضای شورای فنی را در جریان این موضوع قرار داده است. وی در این مورد از ما نظرخواهی کرد و من هم نظر مثبت خود را اعلام کردم و برای محمد بنا هم آرزوی موفقیت می کنم. تا جایی که می دانم اکثریت اعضاء در جریان این تصمیم قرار گرفته اند.

همچنین سید حسین مرعشیان دیگر عضو شورای فنی گفت: حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی پیش از انتخاب محمد بنا بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، نظر من را جویا شد. من هم نظر مثبت خود را با انتخاب آقای بنا اعلام کردم و برای ایشان و همکارانش در تیم ملی کشتی فرنگی آرزوی موفقیت دارم. تا جایی که اطلاع دارم بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی نظر اکثریت اعضای شورای فنی را نیز در این مورد گرفته بود و پس از آن اقدام به تعیین سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کرد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار