کد خبر: 934970
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
شهردار کرج خبرداد
شهردار کرج گفت: شهروندان مشکل آسفالت معابر و خیابان‌های کرج را از طریق سامانه 137 اطلاع دهند.

علی اصغر کمالی زاده با اشاره به اینکه بسیاری از پیام های شهروندی حاوی درخواست برای رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر  شهری است، اظهار کرد: تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری کرج به عنوان یکی از ظرفیت های ارزشمند مجموعه مدیریت شهری کمک شایانی به صرفه جویی در منابع شهرداری می کند.

 وی افزود: در نظر داریم تا از طریق مشارکت و تهاتر با شرکت های نفتی علاوه بر جذب سرمایه گذار در کلانشهر کرج، در فصل سرما ماهانه هزار و ۵۰۰ تن و در فصل گرما هر ماه ۴ هزار و ۵۰۰ تن قیر تهیه کنیم تا میزان تولیدات آسفالت این کارخانه به تدریج افزایش پیدا کند.

 شهردار کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر مرمت و بهسازی معابر درون شهری تاکید کرد و افزود: وضعیت کنونی برخی از معابر و کوچه ها در شان مردم  نیست.

 کمالی زاده با اعلام اینکه با توجه به شرایط جوی و اقتصائات فنی عملیات لکه گیری آسفالت در معابر شهری انجام می شود، تصریح کرد: به تدریج و با افزایش دمای هوا، عملیات تراش، ترمیم و روکش آسفالت معابر نیز اجرایی خواهد شد.

 این مسئول با اشاره به ضرورت همکاری شهروندان برای اطلاع رسانی در خصوص معابر و خیابان‌هایی که با مشکل آسفالت مواجه هستند، خاطرنشان کرد: بدون شک پیام‌های دریافتی شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷، نقش به سزایی در  احصا و اصلاح معابر و خیابان‌هایی که نیازمند لکه گیری و آسفالت هستند خواهد اشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار