کد خبر: 934968
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج خبرداد
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج از رونمایی سامانه جامع رسانه های مدیریت شهری در راستای التزام بخشی در رسانه خبر داد.

سید علیرضا موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه به منظور شفاف سازی، انتظام بخشی در امر اختصاص آگهی، میزان پرداختی ها و مانیتور کردن نحوی تعامل اهالی فرهیخته رسانه با مجموعه مدیریت شهری به زودی رونمایی می شود.

وی افزود: در راستای هوشمند سازی فعالیت ها به دنبال آن هستیم تمامی اقدامات اداره کل، در حوزه های ستاد و صف بصورت هوشمند انجام شود و در این راستا بیش از 6 ماموریت در حوزه های مختلف دراین اداره کل تا پایان سالجاری هوشمند خواهند شد.

 این مسوول یادآورشد: با رونمایی از این سامانه کلیه رسانه های مکتوب، دیجیتال و مجازی دارای مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه جامع رسانه های مدیریت شهری و ثبت مشخصات کامل خود و رسانه و دریافت کد رهگیری بصورت روزانه اخبارمنتشر شده، ارایه فاکتور، درخواست تامین اعتبار و غیره را بارگذاری کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با اشاره به دیگر مزایای این سامانه ادامه داد: با رونمایی از این سامانه بطور میانگین از سفرهای غیرضروری اهالی فرهیخته رسانه به مدیریت شهری کاسته می شود که این اتفاق کمکی برای کاهش سفرهای روزانه شهری است

 موسوی با تاکید بر شفاف سازی های صورت گرفته در خصوص نحوی هزینه کرد و تخصیص آگهی ها توسط این اداره کل، گفت: با رونمایی از این سامانه کلیه اقدامات مدیریت سهری درحوزه رسانه، مانیتور شده و تقسیم اگهی های نیز بصورت کاملا مکانیز توسط این سامانه براساس تعریف آیتم های انجام خواهد شد.

این مسئول از دیگر مزایای این سامانه را  تایید فرایند مالی به صورت سیستمی و بدون مراجعه حضوری رابطین مالی خبرگزاری ها اعلام کرد.

وی یادآور شد: اهالی رسانه پس از تکمیل اطلاعات حقیقی و حقوقی خود همزمان با آغاز بکار این سامانه تنها به منظور دریافت چک به شهرداری مراجعه خواهند کرد.

به گفته موسوی؛ از طریق این سامانه گزارش گیری جامع و کامل در تمامی حوزه ها به صورت آنلاین از جمله تعداد خبر نشر داده شده در بستر های مختلف در بازه های زمانی دلخواه و گزارش عملکرد هر رسانه به تفکیک قابل رصد خواهد بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار