کد خبر: 934963
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
شهردار فردیس خبرداد
شهردار فردیس از تکمیل تجهیزات زمستانی شهرداری فردیس با همکاری بخش خصوصی خبر داد.

منوچهر غفاری از تجهیز ناوگان سبک و سنگین شهرداری فردیس با خرید ۴ دستگاه خودروی سبک فوریت های شهرداری با اعتبار ۴۴۰ میلیون تومانی خبر داد و اظهار کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای افزایش خدمات رسانی به شهروندان در فصل بارش نزولات آسمانی تمهیدات لازم را اندیشیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اواخر سال گذشته یک دستگاه گریدر و ۴ دستگاه خودروی برف روب توسط مدیریت شهری فردیس برای جلوگیری از انسداد معابر شهر خریداری شده است، تاکید کرد: مدیریت شهری فردیس به منظور تکمیل تجهیزات زمستانی و جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در هنگام بارش برف و باران نسبت به عقد قرارداد با بخش خصوصی اقدام کرده است.

غفاری با بیان اینکه کارشناسان حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس نسبت به ارزیابی نقاط مختلف شهر که در هنگام بارندگی امکان آبگرفتگی در آنها وجود دارد اقدام کرده اند، تصریح کرد: ۷۰ چاه جذبی به منظور جلوگیری از آبگرفتگی در این نقاط احداث شده است و در صورت لزوم به منظور خدمات رسانی به شهروندان نسبت به افزایش آنها اقدام می شود.

 

ذخیره سازی منابع شن و نمک

 وی با بیان اینکه نیروی های حوزه خدمات شهری  شهرداری فردیس در هنگام بارندگی در سطح شهر حضور دارند و در صورت آبگرفتگی نسبت به رفع آن اقدام می کنند، خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکلی در این خصوص مراتب را به حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس اطلاع دهند.

شهردار فردیس با بیان اینکه مخازن شن و نمک در نقاط مختلف شهر ذخیره شده است، گفت: مدیریت شهری فردیس در راستای جلوگیری از انسداد معابر در هنگام بارش برف و باران، تمهیدات لازم را اندیشیده است.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری فردیس پیش از بارندگی نسبت به پاکسازی جداول و معابر شهر اقدام کرده است، عنوان کرد: این اقدام موجب جلوگیری از آبگرفتگی می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار