کد خبر: 934951
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز خبرداد
رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز با اشاره به اینکه درچند هفته اخیر قیمت ها به ثبات نسبی رسیده است گفت: درجلسات حمایت از مصرف کننده مقرر شد قیمت های مصوب برخی از کالا ها بزودی اعلام شود.

حمید کریمی در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاورد های صنعتی استان البرز و درجمع خبرنگاران به گرانی نان اشاره کرد و گفت: به نانوایان اعلام شده است که صنف نانوایی با سایر صنوف متفاوت است چراکه همه قشر جامعه مصرفشان نان است و اگر نانوایی نان را بیشتر از نرخ مصوب بفروشد صدرصد برخورد خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: دیدگاه بنده و اتاق اصناف در وهله نخست مردمی است و فروشندگان نیز از خود مردم هستند و مردم برای ما و اتاق اصناف حائز اهمیت هستند.

کریمی با بیان اینکه ازتمامی صنوف می خواهم تا درکسب وکار انصاف را رعایت کنند، افزود: امروز روزی است که بایستی دست به دست هم دهیم و یکدیگر را یاری کنیم چراکه کشورمان در تحریم های اقتصادی ناجوانمردانه قرارگرفته است و باید در نظر بگیرم که تحریم های داخلی در کشور به وجود نیاید و کاسب ها کالاهای اساسی را برای مردم تحریم نکنند.

رئیس اتاق اصناف خاطرنشان کرد: ۷۰ هزار واحد صنفی در البرز مستقر هستند و  تقاضا دارم همه مسائل صنفی از جمله انصاف و برخورد با مردم را به خوبی رعایت کنند.

این مسئول برگزاری نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط در البرز را بسیار رضایتبخش دانست و گفت: وجود شرکت های کوچک ومتوسط دراین نمایشگاه که تولیدات خود را درمعرض دید عموم قرار داده اند برای معرفی و شناخت به مردم و تعاملات تجاری تاثیرگذار است.

وی گفت:متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت در تمام صنوف قیمت ها بصورت مشخصی وجود ندارد چراکه نوسانات دلار در قیمت کالاها تاثیر گذار است.

وی افزود: درچند هفته اخیر قیمت ها به ثبات نسبی رسیده اند اما نوسانات ارزی دلیلی بر افزایش قیمت خودسر از سوی صنوف نمی باشد و مقرر شده درجلسات حمایت از مصرف کننده ها قیمت مصوب برخی از کالا ها بزودی اعلام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار