کد خبر: 934943
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
فرمانده سپاه ناحیه مراغه
فرمانده سپاه ناحیه مراغه با تاکید بر لزوم توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه اقتصادی مقاومتی و راهبردهای جنگ اقتصادی گفت: باید در این زمینه گام جدی برداشته شده و این بیانات و راهبردها به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود.

سرهنگ پاسدار رضا سامی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج جامعه پزشکی مراغه افزود: با وجود تاکیدات رهبری در زمینه تبیین تهدیدهای موجود، به نظر می رسد در برخی موارد در عملیاتی کردن آنها سستی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: سه ابزار فشار روانی، اقتصادی و عملی به عنوان ترفندهای جدید توسط استکبار علیه آرمان های انقلاب اسلامی بکارگرفته شده و از این رو باید در این راستا هوشیار بود.
سامی اضافه کرد: امروز اتاق جنگ اقتصادی دشمن در اداره خزانه داری آمریکا مستقر شده و از این رو باید براساس چشم اندازهای ترسیمی رهبری در مسیر خودکفایی و تکیه بر داشته ها و توان داخلی حرکت کنیم.
وی افزود: با وجود توطئه های مختلف نرم و جریان نفوذ دشمن، با عنایت خداوند و منویات رهبری و نیز هوشیاری سربازان امام زمان(عج) هر یک از این خدعه ها یکی پس از دیگری نقش بر آب شده است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، نیز با اشاره به مسئولیت خطیر بسیج جامعه پزشکی گفت: بسیج جامعه پزشکی کارهای بسیار ارزشمندی انجام داده و باید به صورت شایسته ای از این قشر قدردانی شود زیرا که در برخی موارد بار مسئولیت انجام بسیاری امور مهم را عهده دار شده است.
اصغر تنومند افزود: این دانشکده تاکنون همکاری نزدیک با بسیج جامعه پزشکی داشته و از این پس نیز امکانات و شرایط لازم را برای تداوم فعالیت این نهاد فراهم خواهد کرد.
در این مراسم دکتر رقیه رستمی به عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان مراغه معرفی و از زحمات امیرمحمد رضائیان فیاض تقدیر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر